Beantwoord

Waarom € 25,00 aansluitkosten betalen bij product toevoegen?

  • 11 March 2019
  • 4 reacties
  • 1062 keer bekeken

Als trouwe klant heb ik bij Kpn een compleet abonnement. Tv. Internet. Vaste telefoon .zenderpakket. en 1 mobiele telefoon.
Gisteren 1 mobiel toegevoegd via klantenservice medewerkster. Tijdens dat gesprek niet kunnen opmerken dat er éénmalig € 25,00 aan aansluitkosten bij de eerste fatuur wordt afgeschreven.
Als ik dat had geweten had ik het niet gedaan.vanmiddag klantenservice gebeld, maar dit waren de regels. Jammer.
Ik mag het binnen 14 dagen opzeggen en overweeg om dan alles maar op te zeggen en over te stappen naar Ziggo.
icon

Beste antwoord door PeterG 11 March 2019, 19:11

Bekijk origineel

4 reacties

Ook bij Ziggo zul je dat hebben met ieder abonnement wat je toevoegt aan hun "Combineer".
Want Compleet bij KPN en Combineer van VodafoneZiggo zijn GEEN abonnementen. Maar een voordeelcombi als je meerdere abonnementen bij dezelfde provider hebt. Ergo: bij elk abonnement wat je afsluit bij KPN of VodafoneZiggo komt aansluitkosten bij kijken.

Bij Compleet (of Combineer) voeg je dus geen product toe maar een nieuw abonnement.

Binnen een abonnement kun je dan weer producten toevoegen als bundels, spotify, zenders, etc.

Hopelijk is het zo duidelijk waar de aansluitkosten dus vandaan komen.
Reputatie 7
Ook ik zou willen pleiten om de aansluitkosten tot het verleden te laten behoren.
Ik vraag me ook wel eens af of providers onderling de afspraak hebben gemaakt om aansluitkosten in rekening te blijven brengen om zo het overstappen van de éne naar de andere provider te ontmoedigen.
Het is me in het gesprek ook niet duidelijk geworden, daarom was ik onaangenaam verrast.als je alles compleet hebt en 2 mobiele nummers hebt toegevoegd moet je dit soort kosten afschaffen.
Denk toch dat ik overstap na al die jaren.
Reputatie 7
Hallo @Harryindewarry, welkom op het KPN forum! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je onaangenaam verrast bent als je €25,00 treft op je bevestigingsorder, terwijl dit niet door de klantenservice medewerker is benoemd. Ik geef de feedback aan mijn collega door. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met je gegevens (postcode + huisnummer en naam contractant)? Bedankt dat je de moeite hebt genomen jouw ervaring hier te delen!

Reageer