Vraag

Waarom geeft kpn geen fout toe bij contract problemen

  • 16 January 2019
  • 1 reactie
  • 87 keer bekeken

Hoe kan het zijn als er een nieuw contract/abonement via de telefoon wordt afgesloten of zoals in deze verlengt, en het afgesproken bedrag wordt niet nageleefd door kpn.
Dit is ook al gemeld binnen 14 dagen, waar het antwoord komt, de korting ziet u pas op de eerste factuur.
Dan blijkt oo de eerste factuur dat het inderdaad niet klopt waar weer melding van wordt gemaakt.
Deze medewerker is de gene waar het abonement mee afgesloten is en zegt ook meteen, ja dat klopt het zou 16,50 moeten zijn in plaats van 19,23.
Maar ik kan het contract niet aanpassen enkel het teveel terug storten in een keer.
Waarop onze redelijke reactie was dat we het contract eigenlijk willen hebben zoals afgesproken.
Blijkt dat er geen opnames van zijn gemaakt maar deze medewerker wil graag helpen en erkent ook dat deze afspraken zijn gemaakt, maar kan dit niet oplossen en maakt een officiele klacht aan zodat de juiste afdeling dat wel kan doen.
Vanaf dan gaat het alleen nog maar mis.
Terugbel afspraken worden niet nageleefd.
Elke medewerker die we daarna spreken als we zelf bellen schiet meteen in verdediging en bagitaliseerd het probleem of probeert het af te wimpelen als onredelijk.
Inmiddels 3 klacht termijnen verder nog steeds niet terug gebeld of serieus genomen.
We melden voor het contract ingaat dat het niet klopt en nu wil kpn ons aan eem contract houden wat we helemaal niet afgesloten hebben en notabene bevestigd wordt door die gene die het met ons afgesloten heeft...
Is dit werkelijk de manier om met trouwe klanten om te gaan en een kpn eigen fout op te.lossen door een klant in de kou te laten staan en eigenlijk alleen maar te willen zeggen, je kan doen wat wij willen???
Inmiddels meer dan 5 uur telefoon gesprekken gehad over dit onderwerpaar nog steeds niet door de juiste afdeling gebeld of opgelost.
Wanhoop na bij en arag rechtabijstand al om advies gevraagd.
Zou de enige oplossing echt zijn hen dit te laten oppakken en.het juridisch aan te vechten, alleen om een kleine fout en onwelwillendheid van een provider...
Waar gaan we dan heen met z'n alle?????

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi, welkom op het forum. Wat een verhaal, de bedragen die in je contract staan moeten altijd overeenkomen met je factuur. Ik kijk dit dan ook graag voor je na en waar nodig werk van maken. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?