Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Waarom krijg ik geen reactie op onjuiste facturen?


Ben nu al 2 weken bezig KPN ervan te overtuigen dat men onjuiste facturen stuurt, e-mailen kan niet en als ik bel zegt men dat het in behandeling is. Slechte service dus!!! Het enige dat mij rest is de incasso intrekken
icon

Beste antwoord door Joran 17 juli 2017, 12:44

Dag Casper,

Bedankt voor de gegevens en sorry voor de late opvolging. Ik heb het contact met de helpdesk nagelezen. Wat hier fout is gegaan is dat het abonnement niet automatisch is omgezet naar Sim Only. Na 24 maanden abonnement horen de toestelkosten te vervallen. Dit is nu handmatig aangepast en op de eerstvolgende factuur wordt een vergoeding toegepast.

Mijn excuses dat je hier zelf achteraan moest gaan. Vanaf de eerstvolgende factuur (tussen 10-13 augustus) klopt het maandbedrag en zijn de te veel betaalde kosten teruggestort. Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Bekijk origineel

15 Reacties

Omdat KPN alleen wil verkopen en verder geen gezeur.... Succes

Admin: Topics samengevoegd
Reputatie 4
Badge +3
Incasso intrekken lijkt mij niet zo slim. Maand later hang je dan weer aan de telefoon over zgn onterechte herinneringskosten. Plaats een kopie van je factuur en geef aan wat er dan fout is, misschien kan iemand hier dan al wat uitleg geven. Of je wacht het af, als het in behandeling is zul je ook een reactie krijgen of het wel of niet terecht is.
Reputatie 6
KPN heeft geen mailadres voor klantcontact. Wel chat, twitter, facebook, dit forum, en telefonisch (€ 0). Genoeg mogelijkheden lijkt me zo.
Naar welk mailadres stuur je je vraag?
Deze kun je ook hier stellen? Pers. gegevens dan weglaten. Die komen later wel in contact met een van de KPN moderators.

casperl is wel érg kort door de bocht.
Reputatie 6
Badge +22
Welkom Casper, vervelend dat het zo lang duurt voor er duidelijkheid is. Ik sluit me aan bij gjtm, ook al snap ik dat dit een onwenselijke situatie is. Misschien kan ik je wel wat meer duidelijkheid geven over de status en wanneer een oplossing wordt verwacht. Reageer je op mijn privébericht? Dan kijk ik dit voor je na.
Reputatie 6
Badge +23
Ik verwacht dat de topicstarter na 5 jaar inmiddels geholpen is 😉

@casperl Kunnen we iets voor jou betekenen? Je klinkt niet heel tevreden en dat verander ik graag!
Reputatie 6
Badge +23
Ha @casperl, ik heb niets meer gehoord van je. Maar mocht je nog eens iets kwijt willen, laat het gerust weten!
Zie onderstaande e-mail (dus waarom ontvang ik onjuiste facturen terwijl het toestel helemaal is afbetaald)
Onderwerp: Reactie op uw vraag aan KPN

Geachte heer L,

Bedankt voor uw bericht aan KPN.

U vraag is wat de kosten zijn zodra uw abonnement is afgelopen.
Ik heb dit voor u nagekeken en de kosten voor uw abonnement bedragen na de contractperiode € 37,95 per maand.

U ontvangt ook nog meerdere kortingen namelijk een korting zolang het abonnement loopt van € 10,12
Omdat u meerdere producten bij ons afneemt ontvangt u ook nog een KPN Compleet korting van € 5,00 per maand.

Het netto bedrag per maand zal daarom zijn: € 37,95 – € 10,12 - € 5,00 = € 22,83

De einddatum van uw contract is 28-05-2017 dus vanaf die datum betaald u de nieuwe abonnementskosten.

Hopelijk is uw vraag hiermee volledig beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Timo ***
Klantexpert Zakelijke Markt
id:577193108@29102013-11D7
KPN Contact
Business Relations Mobile
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Telefoon: 088 – 12 000 12
KvK Den Haag nr. 27124701
NL 009292056B01
Marcia_ schreef:

Ha @casperl, ik heb niets meer gehoord van je. Maar mocht je nog eens iets kwijt willen, laat het gerust weten!



Zie mijn laatste reactie!
KPN heeft een prima netwerk maar de service is schandalig
Reputatie 6
Badge +15
casperl schreef:

Marcia_ schreef:

Ha @casperl, ik heb niets meer gehoord van je. Maar mocht je nog eens iets kwijt willen, laat het gerust weten!



Zie mijn laatste reactie!
KPN heeft een prima netwerk maar de service is schandalig

Tegen welke service loop je tegenaan dan? Misschien dat we je dan verder kunnen helpen. Ook @Marcia_ is hier wel nieuwsgierig na. 🙂
Zie onderstaande e-mail (dus waarom ontvang ik onjuiste facturen terwijl het toestel helemaal is afbetaald, bij de servicedesk kunnen ze niets doen)
Onderwerp: Reactie op uw vraag aan KPN

Geachte heer L,

Bedankt voor uw bericht aan KPN.

U vraag is wat de kosten zijn zodra uw abonnement is afgelopen.
Ik heb dit voor u nagekeken en de kosten voor uw abonnement bedragen na de contractperiode € 37,95 per maand.

U ontvangt ook nog meerdere kortingen namelijk een korting zolang het abonnement loopt van € 10,12
Omdat u meerdere producten bij ons afneemt ontvangt u ook nog een KPN Compleet korting van € 5,00 per maand.

Het netto bedrag per maand zal daarom zijn: € 37,95 – € 10,12 - € 5,00 = € 22,83

De einddatum van uw contract is 28-05-2017 dus vanaf die datum betaald u de nieuwe abonnementskosten.

Hopelijk is uw vraag hiermee volledig beantwoord.
Met vriendelijke groet,
Timo *******
Klantexpert Zakelijke Markt
id:577193108@29102013-11D7
KPN Contact
Business Relations Mobile
Postbus 13500
9700 EG Groningen
Telefoon: 088 – 12 000 12
KvK Den Haag nr. 27124701
NL 009292056B01

*Admin: naam verwijderd i.v.m. privacy
En zojuist weer een FOUT factuur ontvangen (Dus als je zwart op wit hebt staan wat je gaat betalen, lukt het je niet als klant dit te laten corrigeren). Was overigens KPN niet al eerder in het nieuws geweest voor het teveel bereken van hun Mobiel abonnementen? In goed Nederlands is dit: 'Oplichting'.

[b]KPN[/b]

Geachte heer/mevrouw,
In de bijlage ontvangt u de factuur van KPN Mobiel.
Deze maand is het totaalbedrag van uw factuur € 44,59.

Overzicht van al uw facturen in MijnKPN
Wilt u een overzicht van al uw facturen of uw persoonlijke instellingen bekijken? Klik dan hier om naar MijnKPN te gaan. Dit is uw persoonlijke en beveiligde KPN omgeving.

Heeft u nog vragen?
Kijk dan op http://kpn.com/mobielefactuur.

Met vriendelijke groet,

Jörg Kramer
Directeur Klantenservice
N.B. dit is een automatisch verzonden e-mail, het is niet mogelijk deze e-mail te beantwoorden.

K.v.K. Den Haag nummer 27124701, NL009292056B01
Reputatie 6
Het totaalbedrag hoeft natuurlijk niet gelijk te zijn aan de abonnementskosten. Mogelijk heb je boven je bundel gebeld?
Veel interessanter is dus de specificatie van deze rekening. Bv buitenbundelkosten telefoon/sms/internet. En wat dáár, in de bijlage in pdf, vermeld staat voor kosten.
Er zijn geen buitenbundelkosten..!!! Verbruik is dus 0 (nul)
Reputatie 6
Badge +22
@casperl: Ik heb je topics samengevoegd om te voorkomen dat we door elkaar werken. Ik kijk graag de factuur na om hier duidelijkheid over te krijgen. Kun je nog op mijn privébericht reageren?
Reputatie 6
Badge +22
Dag Casper,

Bedankt voor de gegevens en sorry voor de late opvolging. Ik heb het contact met de helpdesk nagelezen. Wat hier fout is gegaan is dat het abonnement niet automatisch is omgezet naar Sim Only. Na 24 maanden abonnement horen de toestelkosten te vervallen. Dit is nu handmatig aangepast en op de eerstvolgende factuur wordt een vergoeding toegepast.

Mijn excuses dat je hier zelf achteraan moest gaan. Vanaf de eerstvolgende factuur (tussen 10-13 augustus) klopt het maandbedrag en zijn de te veel betaalde kosten teruggestort. Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer