Beantwoord

Waarom zijn de abonnementen 1 dag na de black friday deals nu €2,- per maand goedkoper KPN?

  • 3 December 2019
  • 20 reacties
  • 321 keer bekeken

Geachte KPN,

 

Ik had al een stuk geschreven over mijn ongenoegen tijdens de Black Friday deals van KPN en de slechte behandeling van bestaande klanten bij KPN. Dit ongenoegen is alleen maar sterker geworden nu ik er achter ben gekomen. Dat exact het zelfde abonnement wat ik eergisteren heb afgesloten tijdens de black friday deals. 1 dag na de black friday deals €2,- p maand goedkoper is!!!!!! :rage::dizzy_face: HOE KAN DIT KPN? 

En dit terwijl ik een mail kreeg van KPN dat ik mijn 2 jarig abonnement mocht verlengen tijdens de black friday deals! Jullie misbruiken de black Friday hype en term KPN!! En jullie maken doelbewust de abonnementen gewoon duurder op deze dagen!!! En dit doen jullie ook nog eens bij jullie vaste klanten. Ik sta hier zo van te kijken :drooling_face: ! Ik ben nu echt klaar met de oplichters praktijken van KPN dat ik mensen ga behoeden voor KPN. Jullie lichten jullie bestaande klanten gewoon op en naar alle waarschijnlijkheid ook jullie nieuwe klanten.

KPN SHAME ON YOU!!! WALGELIJK!

icon

Beste antwoord door wjb 4 December 2019, 00:56

Bekijk origineel

20 reacties

Reputatie 7

Ik zie anders geen enkel prijsverschil met eerder maar dat kan aan mij liggen.

Plaats hier eens een screenshot van jouw overeenkomst (uiteraard zonder persoonlijke gegevens).

Hier ziet u de prijs €41,49 p maand incl 21% btw voor exact het zelfde abonnement… Het is dus zelfs €2,5 goedkoper p maand 1 dag na de black friday deals zijn afgelopen….wat moeten mensen hier wel niet van denken?

 

En hier de prijs voor mijn abonnement wat ik heb afgesloten tijdens black friday… deze prijzen zijn alle exclusief btw en ik kom uit op €43,94 p maand incl 21% btw

 

Ik denk dat ik het niet duidelijker kan maken dan dit! KPN is gewoon duurder op de black friday dagen dan daar buiten… en dit zelfs voor een bestaande klant die zijn 2 jarig abonnement ging verlengen...Schaam je KPN!!

Reputatie 7

De €41,49 is inderdaad wat er vandaag aan de consument gevraagd wordt voor dat abonnement.

Maar wat is dan de prijs die jij tijdens black friday overeengekomen bent?

Plaats daar eens een screenshot van, dat is waar ik om vroeg.

Edit: Dat heb je zo te zien ondertussen gedaan.

Hier is duidelijk te zien wat ik nu betaal ex de btw p maand aan kpn voor exact het zelfde abonnement. €36,32 x 1,21% = €43,9472 exclusief de kosten voor het toestel en Thuiskopieheffing.
(het abonnement is €34,95 incl 21% btw tijdens de blackfriday deals en nu €32,50 incl 21% btw)
 

 

IK MIS JULLIE NAAM IN DIT ARTIKEL KPN!

 

Reputatie 7

Dan heb jij een goede deal gehad tijdens black friday.

Als je vandaag dat abonnement zou afsluiten dan zou je met een looptijd van één jaar €305,- (incl. BTW) duurder uit zijn.

PS. Je moet ook geen zakelijke en particuliere prijzen met elkaar gaan vergelijken want je zult altijd zien dat je zakelijk duurder uit bent.

Black friday staat gewoon voor de zwarte vrijdag waarin je bent opgelicht….:tired_face:

Reputatie 7

Black friday staat gewoon voor de zwarte vrijdag waarin je bent opgelicht….:tired_face:

Maar je bent veel goedkoper uit, dan ben je toch niet opgelicht?

Okay leg mij dit even uit… Er is dus voor exact het zelfde abonnement een zeer groot verschil of je een particulier bent of klein ondernemer. Terwijl het abonnement nog steeds maar door 1 persoon gebruikt wordt. Dit is gewoon pure discriminatie dus….! Dat vind ik gewoon nog erger!

KPN geef het maar gewoon toe… Jullie zijn een stelletje oplichters. Als het niet links om gaat dan wel rechts om door middel van discriminatie

Reputatie 7

Weet je dat ik thuis als particulier voor mijn 500Mbps glasvezel abonnement €75,- per maand betaalde terwijl ik in mijn kantoor 800 meter verderop voor 10Mbps glasvezel €325,- per maand kwijt was. Beide KPN. Wij hebben Ziggo bereid gevonden om over een afstand van zo'n 600 meter een aansluiting te realiseren zodat ik nu voor mijn kantoor €95,- per maand kwijt ben voor 300Mbps.

 

Particulier en zakelijk is vaak niet met elkaar te vergelijken.

Beste WJB,

 

Ik begrijp dat jij bij KPN werkt en je lieve baas het hand boven het hoofd wilt houden, maar dit is appels met peren vergelijken. Het gaat hier nu even niet om jou maar om het abonnement wat KPN mij heeft aangesmeerd. Ik wil een antwoord waarom er zo'n groot prijsverschil is voor exact het zelfde abonnement en verbruik tussen particulieren en kleine ondernemers. (Waarom is het prijsverschil zo groot voor exact het zelfde product….)

En ik denk dat ik het antwoord al weet…

 

Omdat ik als onderneming meer belasting voordeel heb. Wil KPN daar ook een graantje van mee pikken. Het komt een beetje neer op dit. Hoe meer je verdient in Nederland. Hoe meer belasting je moet betalen. Je wordt dus eigenlijk gestraft voor je vooruit gang. Het zelfde geld hier een beetje voor KPN. Links lullen en rechts vullen.

 

Ik weet genoeg KPN… I'm out!

Reputatie 7
Badge +24

Okay leg mij dit even uit… Er is dus voor exact het zelfde abonnement een zeer groot verschil of je een particulier bent of klein ondernemer. Terwijl het abonnement nog steeds maar door 1 persoon gebruikt wordt. Dit is gewoon pure discriminatie dus….! Dat vind ik gewoon nog erger!

Kom je daar nu pas achter? Het is altijd al zo geweest dat zakelijk iets duur is.

Reputatie 7

Ik begrijp dat jij bij KPN werkt en je lieve baas het hand boven het hoofd wilt houden, ...

Ik ben net als jij "gewoon" klant van KPN en lid van dit forum.

Reputatie 7

(het abonnement is €34,95 incl 21% btw tijdens de blackfriday deals en nu €32,50 incl 21% btw)

Nee, het abonnement is nu voor de zakelijke abonnee €36,45 incl. BTW en dat is €1,50 duurder dan tijdens de black friday.

Daarbij komt dat een éénmalige bijdrage voor het toestel van €1224,- incl. BTW naar €1511,- incl. BTW is gegaan en dus ben je gedurende de looptijd van het contract (1 jaar) met die blackfriday deal €305,- incl. BTW goedkoper uit.

Reputatie 7

Hallo @Nooit meer KPN, welkom op het KPN forum. Je hebt je abonnement verlengd tijdens Black Friday maar bent niet tevreden over de actiekorting die nu gegeven wordt? Dat is jammer. Maar ik ben bang dat je vergelijking niet helemaal klopt. Zoals wjb en Nick83 hier uitleggen. Je hebt een deal tijdens Black Friday afgesloten die aantrekkelijker is dan de huidige actie voor consumenten abonnementen. Er heeft altijd al een verschil in abonnementsvoorwaarden en prijs gezeten voor zakelijke klanten. Overigens is wjb geen collega, maar een gebruiker van het forum en een kritische klant. Net als jij.

Je kunt de moderators (KPN-ers) hier duidelijk herkennen door het KPN-logo achter onze naam :)  

Hi Nadia,

 

Okay het is nu duidelijk wie er werkt bij kpn en wie niet. Sorry WJB voor de beschuldigingen.

Maar ik heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag. WAAROM is exact het zelfde abonnement duurder voor een klein ondernemer, dan voor een particulier (beide 1 persoon). Dat is toch overduidelijk niet eerlijk. En in mijn optiek pure discriminatie. Of zijn jullie het daar niet mee eens...

 

 

Reputatie 7

WAAROM is exact het zelfde abonnement duurder voor een klein ondernemer, dan voor een particulier (beide 1 persoon). 

Omdat de geboden services rond dat abonnement anders zijn en daar hangt uiteraard een prijskaartje aan.

Hierbij valt te denken aan

  • Zakelijke helpdesk
  • Binnen 4 uur toestelvervangservice
  • Professionele voicemail
  • Geen BKR registratie

Reageer