Beantwoord

Wacht al een half jaar op levering Samsung Galaxy Buds actie

  • 14 October 2021
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Ik zit nu ondertussen ook en een half jaar te wachten op de zogenaamde niet meer leverbare samsung buds ze zouden toegestuurd worden zodra ze weer leverbaar zijn maar nooit meer wat van gehoord. Ik zou ze bij mijn samsung galaxy 21s abonnement krijgen..

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 14 October 2021, 20:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jeroentje123, welkom op het KPN forum! Leuk dat je (opnieuw) hebt gekozen voor KPN. :green_heart: Jouw nieuwe toestel heb je, maar je wacht nog op de Samsung Galaxy Buds die je cadeau zou krijgen bij jouw bestelling. Ik neem aan dat het om deze promo actie gaat: Ontvang de Galaxy Buds Live met adviesprijs van €169 bij aankoop van een Galaxy S21, S21+, of S21 Ultra (05-07-2021 tot en met 08-08-2021). Als je je wel geregistreerd hebt en nog steeds wacht, dan raad ik je aan contact op te nemen met Samsung. Daar het een promo actie van Samsung zelf betreft, gaan zij ook over de levering. Als je vergeten bent om te registreren, ben ik bang dat er weinig aan gedaan kan worden.