Beantwoord

Wachtwoord Fon KPN kwijt

  • 11 August 2019
  • 6 reacties
  • 113 keer bekeken

Badge
Goedemorgen.

Voor mijn mobiele aansluiting ben ik op zoek naar het wachtwoord voor mijn KPN FON inloggegevens. Deze heb ik ooit in een SMS ontvangen, maar helaas heb ik deze niet meer.

Hoe kan ik deze opnieuw aanvragen?

Grt Johan Hoogeland

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 16 August 2019, 20:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Hoi @Johnny Higlander, welkom op het forum. Ik ga hier samen met je naar kijken! Ik zie dat je al veel gegevens op je profielpagina hebt ingevuld, om alles erbij te kunnen pakken heb ik nog twee dingen nodig, namelijk de geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN. De IBAN kan je in het vakje "Persoonlijke opmerkingen" zetten. Als je daarna hieronder laat weten dat je dat gedaan hebt weet ik dat ik voor je aan de slag kan.
Badge
Hi @Jasper,

Excuses voor de late reactie. De gevraagde gegevens zijn gevuld in mijn profiel.

Kun jij er nu mee aan de slag? Het betreffende nummer eindigt op 5205

Overigens heb ik aan mijn ID ook nog een ander nummer gekoppeld, eindigt op 1762, kun jij hier ook gelijk naar kijken?
Reputatie 7
Dat is geen probleem @Johnny Higlander, ik ben er nog steeds zoals je merkt 🙂

Voor het nummer dat eindigt op 5205 heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd, deze krijg je per sms. De gebruikersnaam is het 06-nummer gevolgd door @kpn-fon.nl.

Ik kan niet zien welke nummers aan de KPN ID zijn gekoppeld, maar als je van dat nummer ook de gegevens aan het forumprofiel toevoegt kan ik het daarvoor ook voor je doen.
Badge
Hi @Jasper

Ik heb van dit andere 06 nummer ook het klantnummer toegevoegd.

Grt Johan
Badge
En die ene werkt nu..
Reputatie 7
Fijn dat de eerste nu werkt @Johnny Higlander! 🙂 Voor het tweede nummer heb ik de sms nu net ook verstuurd, ik ga er vanuit dat die het straks ook doet.