Beantwoord

Wanneer betalen voor nieuw bestelde toestel

  • 21 October 2019
  • 3 reacties
  • 626 keer bekeken

Ik heb zojuist en nieuwe telefoon met nieuw abonnement besteld maar wanneer moet ik dat betalen? Vind het een beetje raar dat ik alleen die rekeningnummer controle moest betalen en voor de rest niets... 

Admin: Titel van topic aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Noordzee 25 October 2019, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @DesireeEttema, welkom op het KPN forum! Leuk om te lezen dat je een nieuw abonnement bij ons hebt aangevraagd :slight_smile: Ik snap dat je graag duidelijk wilt hebben hoe het zit met het betalen van je nieuwe toestel. 

De manier van betalen van je nieuwe telefoon kan verschillen, afhankelijk van hoe je hebt besteld. Hoe heb je je bestelling gedaan? In een KPN winkel, online of via de klantenservice? Heb je ook al een bevestiging van je bestelling gekregen met overzicht van de kosten? 

Reputatie 7
Badge +28

@DesireeEttema 

 

Vermoedelijk heb je online de bestelling gedaan. De betaling van de nieuwe telefoon loopt dan via een automatische incasso. 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @DesireeEttema, we hebben niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Ik sluit me aan bij het vermoeden van Noordzee, want dat komt vaak voor. Mocht je toch vragen hebben, laat het gerust weten.