Beantwoord

Wanneer extra MBs door KPN compleet?

  • 4 May 2019
  • 2 reacties
  • 125 keer bekeken

Ik heb zojuist een nieuwe sim-kaart (met nummer behoud) binnen. Nu ik eenmaal de sim-kaart heb geactiveerd zie ik dat ik maar 4500mbs aan internet heb. Nu had ik doorgegeven dat op mijn adres wij in het bezit zijn van KPN compleet, waardoor ik een bonus (belminuten en MBs x2) en korting (5 euro) zal krijgen. Dit zie ik vervolgens niet op de factuur staan, het contract en zie ik op de MijnKPN app niet dat ik de bonus heb gekregen. Is dit slecht een kwestie van geduld of is er iets misgegaan?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 6 May 2019, 13:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @JHaan26, welkom! Je geeft aan dat je al doorgegeven hebt dat het nummer toegevoegd moet worden aan Compleet. Ik verwacht dus ook dat dat in orde komt. Wel wil ik het even checken: wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik met je mee!
Reputatie 7
Badge +30
Ik zie dat alles helemaal goed staat hoor! Mocht je, nu of in de toekomst, nog vragen hebben, laat het gerust weten.