Beantwoord

wanneer hebben jullie iphone X weer op voorraad?

  • 8 August 2019
  • 5 reacties
  • 287 keer bekeken

hallo,

vorige week heb ik een iphone x besteld op jullie webshop. Deze zou de volgende dag geleverd worden. Nou staat er al bijna een week dat hij niet op voorraad is. Wanneer kan ik mijn nieuwe telefoon verwachten?
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 14 August 2019, 12:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Koen, welkom op het forum.

Ik ijk graag voor je na wat ik hierover kan achterhalen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Ik heb het profiel ondertussen ingevuld!
Hi Koen, welkom op het forum.

Ik ijk graag voor je na wat ik hierover kan achterhalen. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel, zo te zien gaat het hier om de refurbished versie van de Space Grey. Dit klopt? De verwachting is dat we voor woensdag weer een voorraad krijgen hiervan, op woensdag kan ik ook iets meer zeggen of die van jou dan ook onderweg is. Het makkelijkste is echter om de status hier te volgen, dat zal daar ook worden aangepast. Specifieker kan ik nu niet zijn, we zijn hierin afhankelijk van de leverancier. Nog even geduld dus.
Nee, het gaat om een nieuw toestel met bestelnr.:BASI745940. Inmiddels weet ik dat deze niet meer geleverd gaat worden, en wacht ik op een vervangend aanbod. Enig idee of dat vandaag nog komt?
Reputatie 7
Badge +24
Duidelijk, ik zie wel dat ze daarmee bezig zijn maar kan niet zien wat er precies gaat gebeuren. Mijn advies is om even te bellen hiervoor, ik zeg dit omdat de verlenging op 2 augustus is ingevoerd en deze binnen 14 dagen kan worden geannuleerd. Misschien handig om dit in zijn geheel te annuleren en opnieuw een verlenging in te voeren, overleg dit echter met die afdeling. Zij kunnen beter inschatten wat er in dit geval het handigst is. Het nummer is 1200 vanaf je mobiele telefoon van KPN of 0612001200 vanaf een andere telefoon.