Beantwoord

Wanneer is de iPhone 11 weer leverbaar?

  • 4 January 2020
  • 5 reacties
  • 107 keer bekeken

Ik heb 2 januari een iPhone 11 64 GB in de winkel bestelt want ze hadden hem niet op voorraad in de winkel zelf. De medewerker zei dat ik het toestel dan de dag ernaar dus 3 januari kon verwachten. Alleen heb ik een mailtje ontvangen dat de bestelling niet verstuurd kan worden want het toestel is niet leverbaar. Mijn vraag is dus wanneer is de iPhone 11 64 GB black weer leverbaar?

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2020, 10:38

Bekijk origineel

5 reacties

Ik heb 2 januari een iPhone 11 64 GB in de winkel bestelt want ze hadden hem niet op voorraad in de winkel zelf. De medewerker zei dat ik het toestel dan de dag ernaar dus 3 januari kon verwachten. Alleen heb ik een mailtje ontvangen dat de bestelling niet verstuurd kan worden want het toestel is niet leverbaar. Mijn vraag is dus wanneer is de iPhone 11 64 GB black weer leverbaar?

Op de website van KPN stond vandaag bestelt morgen in huis. Erg jammer dus dat de belofte niet word nageleeft

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Makke, welkom op het Forum en bedankt voor je (privé)bericht!

De online voorraad kan niet real-time bijgehouden worden, waardoor je soms inderdaad later het bericht kan krijgen dat het toestel toch niet op voorraad is helaas. Maar vaak ontvang je hem wel gewoon de volgende dag hoor! Er zitten alleen, vooral met de iPhone, soms wat leverproblemen achter. De iPhone 11 64GB Black zou inmiddels weer op voorraad moeten zijn. Wil je eens kijken wat er voor jou bekend is in de bestelstatusomgeving? Hier log je in met je ordernummer en postcode, en krijg je te zien waar in het bestelproces jouw mobiele toestel zit. 

Mocht je hier geen informatie uit krijgen, dan kijk ik het graag voor je na. Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Zoals je kan zien zit ik nog steeds bij stap 1.

 @Susan_ 

Reputatie 7
Badge +21

@Makke, bedankt voor de informatie! De nieuwe levering voor de iPhone 11 6GB Black is aankomende woensdag. Ik ga er vanuit dat je morgen of woensdag informatie krijgt over de levering en heb deze week nog krijgt!

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Makke, heb je jouw toestel inmiddels ontvangen?:smile:

Reageer