Beantwoord

Wanneer kan ik een pre-order plaatsen voor de Samsung Galaxy Note 10?

  • 10 July 2019
  • 4 reacties
  • 317 keer bekeken

Vanaf wanneer kan ik de note 10 pro pre orderen.

Mvg
Taxi Willem
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 July 2019, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Willem, welkom hier.

Dat is voor nu een gok van mijn kant. Wel is Samsung vrij voorspelbaar met de releases van de Note ieder jaar. Zie hieronder.

"De Samsung Galaxy Note 10 wordt waarschijnlijk begin augustus gepresenteerd. Samsung volgt ieder jaar een vrij voorspelbare planning voor zijn nieuwe smartphones, waarbij Note-toestellen eigenlijk altijd in augustus worden gepresenteerd. Er is niets dat suggereert dat de fabrikant dit jaar van die planning afwijkt, oftewel: de Note 10 ziet in de eerste twee weken van augustus het levenslicht.

Doorgaans zitten er zo’n twee weken tussen de aankondiging en release van nieuwe Samsung-smartphones. Dat zou betekenen dat de Galaxy Note 10 en Note 10 Pro release eind augustus is. Daarmee is de fabrikant zijn grote rivaal Apple net te snel af: de nieuwe iPhone verschijnt naar verwachting in september."

Bron: De doorgaans goed ingelichte Androidplanet.

Wanneer en of de daadwerkelijke pre-order komt weet ik simpelweg niet.
Alex bedankt voor je snelle reaktie.

Moet dus nog even geduld hebben.
Had zelf de release date ook gevonden,
Ik hou dit forum wel in de gaten....

Gr Taxi Willem
Reputatie 7
Badge +24
Top Willem, kan ook zijn dat er helemaal geen pre-order komt en dat het rechtstreeks in de verkoop gaat. Hou de webshop op de site in de gaten. 🙂
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Willem. Een korte update: pre-orders kunnen nu hier worden geplaatst. 🙂