Beantwoord

Wanneer kan ik overstappen?

• 11 mei 2014
  • 2 reacties
  • 2594 keer bekeken

Ik heb een abonnement bij T-mobile. Echter is de dekking behoorlijk slecht in het oosten van Nederland en de snelheid is ook niet om over naar huis te schrijven.

Ik heb vandaag voor het eerst KPN 4G uitgeprobeerd op mijn vaders nieuwe Z1. Vandaag uit het doosje gehaald :S en het is ideaal.

:D Nu wil ik dit ook! Maar mijn abonnement duurt tot 1 september 2014. Wat zijn precies mijn opties?

Ik zag ook extra familievoordeel? Krijg ik of mijn vader 10,- EUR korting? Of hoe werkt dat precies? Het is namelijk hetzelfde adres.

Alvast bedankt voor de informatie :D

icon

Beste antwoord door Shugosha 11 mei 2014, 21:48

Bij familievoordeel zal 1 van de twee nummers de hoofdgebruiker worden die geen korting krijgt, het andere nummer zal de korting ontvangen. De keuze kunt u zelf maken.

De aanvraag voor een nieuw abonnement kan twee maanden voor de einddatum van het contract bij de oude provider alvast gedaan worden. Het overzetten van het mobiele nummer zal niet eerder dan de einddatum van het contract gebeuren.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Bij familievoordeel zal 1 van de twee nummers de hoofdgebruiker worden die geen korting krijgt, het andere nummer zal de korting ontvangen. De keuze kunt u zelf maken.

De aanvraag voor een nieuw abonnement kan twee maanden voor de einddatum van het contract bij de oude provider alvast gedaan worden. Het overzetten van het mobiele nummer zal niet eerder dan de einddatum van het contract gebeuren.

Reputatie 6
Badge +9
Het kan ook eerder, maar houd er rekening mee dat het zogenoemde 0 euro abbonement wat je van KPN gaat krijgen op je nieuwe simkaart max 2 maanden duurt, na 2 maanden zal het overgaan op het afgesloten abbonement.

Langer dan 2 maanden voor eind van je contract overstappen naar een ander loont dus niet vanwege dubbele kosten die je dan maakt.

overstap regelen op zijn vroegst op 1 juli :)

Reageer