Beantwoord

Wanneer kan je in Mijn KPN om je contract te zien?

• 10 januari 2016
  • 2 reacties
  • 459 keer bekeken

Reputatie 1
Morgen gaat als het goed is mijn mobiele abonnement van KPN in, welke ik enige tijd geleden via Coolblue heb afgesloten.

Ik kreeg zojuist een SMS van KPN dat dit inderdaad morgen gebeurt, dus dat lijkt prima te gaan lukken.

Nu wilde ik mijn contract gaan inzien, via de link die ik eerder kreeg in de mail bevestiging. Dan moet ik inloggen op Mijn KPN. Nu heb ik al interactieve TV en internet, dus al een Mijn KPN account. Echter lijk ik nu weer een nieuw account te moeten aanmaken, voor MijnKPN mobiel. Klopt dat? Zo ja dan is het erg verwarrend om de diensten onder dezelfde naam Mijn KPN weg te zetten.

icon

Beste antwoord door PeterG 10 januari 2016, 12:53

LET OP: voor mobiele telefonie heb je een ANDERE MijnKPN dan voor thuis!!

Heb je nog geen MijnKPN voor mobiel dan eentje activeren/aanmaken.

En je kunt 't, uiteraard, pas toevoegen als het daadwerkelijk gebruikt kan worden. Meestal niet v.a. dag 1 omdat het dan nog niet in alle systemen is doorgevoerd. Ik houd in mijn adviezen altijd een week aan na de start.

Zie deze uitleg om je abonneenummer te vinden om MijnKPN Mobiel te registreren.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +31
LET OP: voor mobiele telefonie heb je een ANDERE MijnKPN dan voor thuis!!

Heb je nog geen MijnKPN voor mobiel dan eentje activeren/aanmaken.

En je kunt 't, uiteraard, pas toevoegen als het daadwerkelijk gebruikt kan worden. Meestal niet v.a. dag 1 omdat het dan nog niet in alle systemen is doorgevoerd. Ik houd in mijn adviezen altijd een week aan na de start.

Zie deze uitleg om je abonneenummer te vinden om MijnKPN Mobiel te registreren.

Reputatie 2
Badge +1
@jurjen_g Welkom bij KPN! Is het nog gelukt? Mocht je nog hulp nodig hebben dan help ik graag.

Reageer