Beantwoord

Wanneer krijg je nieuwe MB's

  • 20 September 2019
  • 4 reacties
  • 924 keer bekeken

Wel gek dat je data loopt van 1e van de maand tot de laatste dag van de maand en mijn rekening is op 16-09-2019 betaald.
Je zou na betaling toch ook gelijk nieuwe MB's moeten hebben lijkt mij? Bij betaling start de nieuwe 'maand'.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 20 September 2019, 14:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Marcel1987a. Welkom op het KPN Forum! De abonnementskosten betaal je altijd voor de kalendermaand waarin je de factuur ontvangt. Op de factuur die je in september ontvangt, betaal je de abonnementskosten voor september. Op de eerste van de maand worden de MB's weer aangevuld.
Reputatie 7
Badge +24
Die nieuwe mb's krijg je zelfs voor het betalen al. Op de eerste van de maand zoals u zegt. Als je op 19-09 betaald, dan heb je die mb's waarvoor u dan betaald al op 01-09 gekregen.
Zoals je op je rekening kunt zien betaal je voor de lopende maand.

Op mijn rekening van 9 sept staat: periode 01.09 - 30.09
De nieuwe maand start op de eerste, niet op de betaaldatum. Die is zelfs later dus.
De rekening is 12 sept. afgeschreven

Als dus op de 16de wordt afgeschreven heb je de MB's die je dan betaald al 16 dagen (!) op je mobiel staan.

Je krijgt 1 X per maand de MB's en je betaalt 1 X per maand. Of wil je dezelfde hoeveelheid MB's in 2 X de helft. Eerst op de 1ste datum v.d. maand de helft en als je betaalt (afgeschreven) de tweede helft. Het blijft dezelfde hoeveelheid.
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog vragen hebt, lees ik het graag.

Reageer