Beantwoord

Wanneer ontvang ik een factuur voor mijn KPN mobiel-abonnement?

  • 13 September 2019
  • 9 reacties
  • 430 keer bekeken

Badge
ik heb sinds 6 augustus 2019 een mobiel KPN abonnement van € 35,. per maand, maar ik heb nog geen factuur ontvangen. Wanneer ontvang ik de factuur. Alles zou via automatische incasso gaan, maar ik heb nog niets ontvangen

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door guili66 13 September 2019, 12:20

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19
Kijk even in mijnkpn of daar wel een faktuur staat. Staat die er niet dan moet ie nog gemaakt worden.
Badge
Ik heb ook inmiddels gechat en ik heb vernomen dat rond de 17e van de maand de factuur verzonden wordt, dus nu weet ik het gelukkig!
Badge
bedankt voor Uw antwoord Joep 1965!
Badge
Op de 17e september heb ik dus geen factuur gekregen. Weer gechat en nu volgt de factuur 24 september. Nou ik ben benieuwd!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @guili66 Hij zal echt komen. Als je wilt dat ik het voor je nakijk doe ik dat graag. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Badge
Hartelijk bedankt voor de moeite, ik heb de factuur inmiddels ontvangen, fijn!! Ik was onzeker omdat dit mijn eerste factuur is bij KPN over mijn mobiel. Ik zal de gegevens verder invullen. Groeten
guili66
Badge
ik heb alle gegevens ingevuld!
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @guili66 Mooi dat de factuur binnen is. Wat wil je dat ik nog voor je nakijk?
Badge
het is prima zo, dankjewel!

Reageer