Ware schermbreedte iPhone 11

  • 9 January 2021
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

De breedte is smaller dan aangegeven, want ik zie op het beeld 2 knoppen met een zwarte balk links.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @MargreetMW, welkom bij ons op het forum. Wat is je vraag of opmerking precies over het scherm van de iPhone 11? Waar zie je 2 knoppen en een zwarte balk? Is dat bijvoorbeeld in een bepaalde app, op het startscherm of ergens anders? Ik heb zo te weinig informatie over wat je precies bedoelt :slight_smile:

Alle specificaties van de iPhone 11 kan je vinden op de site van Apple, daar wordt het scherm ook genoemd. Misschien geeft dat je meer duidelijkheid.

Jasper, bedankt voor je reactie. Ik heb inmiddels de breedte gevonden!. Ik werd in de war gebracht door het plaatje bij de Iphone 11 in de winkel van KPN. Maar het is me duidelijk geworden, dat de "2 knoppen links” eigenlijk aan de achterkant zitten! Verwarrend voor mij tenminste!

Reputatie 7

Het is mij nog niet duidelijk welke knoppen je precies bedoelt, maar als het voor jou duidelijk is, is dat het belangrijkste :slight_smile:  Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.