Beantwoord

Wat is de levertijd samsung Galaxy A70?

  • 16 January 2020
  • 6 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik wacht nu al een week op de Samsung galaxy A70 blue en heb telkens te horen gekregen dat die vanaf 15 januari weer geleverd wordt. Nu kreeg ik vanmiddag weer het bericht dat die niet op voorraad is en ik dus nog langer op mijn telefoon moet wachten. Bij andere webwinkels zoals belsimpel zie ik dat deze telefoon wel op voorraad is en zou ik hetzelfde kpn abonnement af kunnen sluiten en de telefoon dus de volgende dag al in huis kunnen hebben. Mijn vraag is dus wanneer is de galaxy A70 weer leverbaar want als ik daar nog een paar weken op moet wachten dan annuleer ik deze liever en neem ik het abonnement wel via een andere winkel.

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 January 2020, 10:04

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ellievera, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

De zwarte variant zou op 22 januari weer leverbaar zijn, de blauwe is inmiddels weer op voorraad dus zou zo snel mogelijk jouw kant op moeten komen. Mocht je hem nog niet ontvangen hebben én er staat geen nieuwe informatie in de bestelstatusomgeving, dan kijk ik het graag voor je na! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer + ordernummer (bij persoonlijke opmerkingen)? 

Ik hoor graag van je!

@Susan_ In de bestelomgeving staat nog steeds dat de Samsung A70 Blue niet op voorraad is. Ik heb mijn profiel aangevuld met de gevraagde informatie. 

Reputatie 7
Badge +21

@Ellievera bedankt voor je reactie! Ik zie 11 dagen bij jouw order, die op 9 januari is geplaatst. Dat zou betekenen dat je hem aankomend weekend geleverd zou moeten krijgen. Gaat dat verder allemaal soepel, dan kan je dit weekend nog gebruik maken van je nieuwe toestel! 

@Susan_ Heb vandaag weer het bericht gekregen dat het toestel niet op voorraad is. Dus wordt waarschijnlijk niet dit weekend geleverd. Ik zit nu al 14 dagen te wachten en telkens wordt de verwachte levering verplaats naar een paar dagen later en dan krijg ik weer het bericht dat die niet op voorraad is. Hierdoor zit ik er nu aan te denk om de bestelling te annuleren en alleen sim only abonnement te nemen. Dit duurt namelijk wel erg lang. 

Reputatie 7
Badge +21

@Ellievera, de 11 dagen zijn veranderd in 17 zie ik nu ook :disappointed_relieved:  Je bent uiteraard vrij om deze bestelling te annuleren en te verlengen met Sim Only (en het toestel misschien ergens los te kopen). Ik heb geen harde, exacte, datum beschikbaar wanneer je hem in jouw bezig hebt..

Reputatie 7
Badge +21

@Ellievera, ik zie dat je jouw order hebt geannuleerd en nu voor een Sim Only bent gegaan. Fijn om te zien dat dat wel in één keer doorgelopen is :slight_smile:  Veel plezier met je nieuwe abonnement, en hopelijk ook nieuw (los gekocht) toestel!

Reageer