Beantwoord

Wat is het openstaande bedrag voor mijn telefoon?

  • 28 October 2019
  • 3 reacties
  • 3573 keer bekeken

Hallo, hoe kan ik zien wat mijn openstaande bedrag is voor mijn telefoon wat ik nog moet betalen 

 

groet Devany 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Nadia 28 October 2019, 22:06

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo @Devanyversteegh , als het goed is moet je dat in MijnKPN kunnen zien.

 

Reputatie 7

Hey@Devanyversteegh, welkom op het KPN forum. Goede vraag! Ik zie dat Jan al een voorzetje heeft gegeven, bedankt :)

Wanneer je een toestel gespreid betaalt zie je dat terug op je factuur. Vooraf leg je vast hoeveel je per maand ‘aflost’ voor je toestel. Dit loopt samen met de contractperiode van je abonnement. De kosten voor je abonnement en toestelkosten vind je op de gespecificeerde nota. Deze kun je in je MijnKPN bekijken. Ook vermelden we het resterende toestelbedrag. Het restbedrag staat op je factuur vermeld bij Toestel per maand onder ‘abonnementskosten’.

Wil je het restbedrag meteen aflossen? Dat kan! Je kunt via het formulier: Vervroegd aflossen toestelkosten het openstaande bedrag in 1 keer aflossen. Je ontvangt binnen 2 werkdagen een e-mail met een iDEAL-link om direct het hele bedrag te betalen. Nadat wij je betaling hebben ontvangen, ontvang je binnen 5 werkdagen een bevestiging per e-mail dat de BKR-registratie wordt beëindigd.

 

Reputatie 7

Hey @Devanyversteegh, ik zie dat je geen vraag meer hebt gesteld. Ik neem aan dat je voldoende informatie hebt. Toch nog iets onduidelijk? Laat het hier dan gerust weten :)

Reageer