Beantwoord

Week lang afgesloten na betaling

  • 17 August 2019
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Na een vakantie van 6 weken kom ik terug met een betalingsachterstand, dus ik heb die direct betaald op dinsdag. Het is ondertussen zaterdag en ben nog steeds niet aangesloten?!

Eerste telefoontje was na 24u, met de vraag hoe lang het nog zou duren. Het zou maximaal 48uur duren, dus ik nog gewacht. Ik bel vrijdag weer, toen werd financiele afdeling bijgehaald en werd er beloofd dat hij zeker binnen 2 uur terug aangesloten was.

Inmiddels zaterdagmiddag nog steeds niet aangesloten en ben er echt helemaal klaar mee, ben al met heel het gezin jarenlang klant zowel mobiel als televisie etc. en dit is dan de service die je krijgt aangeboden.

Ik ben het er ook niet mee eens dat ik moet betalen voor het abonnement deze maand terwijl ik 1/4 vd maand geen gebruik van heb kunnen maken door nalatigheid van KPN.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 19 August 2019, 16:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Azita, welkom hier! Ik kom gelijk naar de kern van het verhaal: hoe heb je die betaling gedaan? Heb je handmatig zelf betaald via een overschrijving? Of heb je betaald met iDeal via een betaallink? In dat laatste geval wordt je (mits een werkdag) binnen twee uur weer aangesloten. Betaal je echter handmatig, dan kan het wel tot 5 werkdagen duren voor je weer aangesloten wordt. Dit omdat er in die gevallen verwerkingstijd nodig is. Wij weten dan niet eerder dat je betaald hebt dan dat het geld ook daadwerkelijk bij ons op de rekening staat. En afhankelijk van welke bank jij hebt (versus welke bank wij hebben) en wanneer op de dag je betaalt kan dat dus een poosje duren. Bij een iDeal betaling duurt het ook even voor we het geld daadwerkelijk hebben. Maar omdat je dan via een link van ons betaald, weten we al dat het geld eraan komt en kunnen we al wel vast activeren.

Je leest er in dit topic ook nog wat over.

Ben je inmiddels al aangesloten? Zo niet, vul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt.