Beantwoord

Wegens administratieve redenen geblokkeerd

  • 3 December 2020
  • 10 reacties
  • 647 keer bekeken

goede dag hier een vraag van een bijna wanhopige klant.

een maand geleden een mobiel abonnement afgesloten en de sim geactiveerd.

alles werkte toen. een maand later zet ik de telefoon aan en hoor dat deze om administratieve redenen geblokkeerd is. dus geen nood ik bel even met de help desk van KPN maar ik ben nu drie dagen aan het bellen mailen en appen maar ik kom geen steek verder als ‘we weten niet waar het aan licht en we zetten het door naar een anderen afdelen dit kan 5 tot 10 dagen duren voor ik een antwoord krijg.

als ik een nieuwe klant ben heb ik binnen een dag een telefoon nummer maar een bestaande klant word van het kastje naar de muur gestuurd 

alle facturen zijn wel betaald ( dat gebeurt automatisch ) 

HELP alsjeblieft moert vrijdag een werkende telefoon hebben ……...

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 21 December 2020, 11:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rik Houdijk. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment niet bereikbaar bent. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt achtergelaten en kon niet gelijk iets vinden wat dit probleem zou kunnen veroorzaken. We zoeken het graag verder voor je uit. Zou je de simkaart in een ander toestel willen testen? Als dit het probleem niet verhelpt, laat dan jouw simkaartnummer achter in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. We horen graag van je!

die staat er in nu en een andere telefoon helpt niet 

 

en dan wordt het weer stil op lijn …. 

 

Reputatie 7
Badge +19

@Rik Houdijk We doen ons best om zo snel mogelijk in je topic te reageren, maar het is via het forum niet zo snel als een chat. Fijn dat je je gegevens aangevuld hebt. Het simkaartnummer dat je hebt ingevuld hoort bij een ander mobiel nummer dan in je profiel staat, kan dat kloppen? Kan je het betreffende mobiele nummer nog toevoegen?

Daarnaast zie ik ook dat een collega van ons je heeft geprobeerd te bellen, omdat er een klacht ingediend is een paar dagen geleden. Hij kon je niet te pakken krijgen. De melding die toen is doorgezet naar de Technische Dienst staat nog open, daar wordt aan gewerkt.

ik heb bij profiel het nummer er bij gezet waar het om gaat maar de klachten lijn heeft mij nooit gebeld en mijn telefoon is 24/7 bereikbaar dit is mijn zakelijke nummer (die is ook bij jullie bekend) 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is wel heel vreemd! Ik zie inderdaad dat de klacht nog open staat bij de collega's van de technische dienst. Daar verwachten we binnen 5 a 10 werkdagen een reactie op. Dat zou je toch nog af moeten wachten, ben ik bang. Vanuit hier lijkt er niets aan de hand, waardoor ik niet kan verklaren waarom het niet werkt. 

ik heb nu voor nood een prepaid simkaart moeten kopen voor 20 euro en het abonnement geld van de afgelopen tijd valt dit te reclameren ? en zo ja hoe moet ik dat doen ?

ik hoop echt dat ik snel een verklaring kan krijgen wat er aan de hand is en waarom het zo lang moet duren voor ik iets hoor ?

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Natuurlijk komen we jou, bij een fout aan onze kant, tegemoet in de gemaakte abonnementskosten. Wel is het zo dat we dit pas regelen zodra het probleem daadwerkelijk is opgelost, zodat we precies weten om hoeveel dagen het gaat en wat er precies gaande was. Als jij bericht hebt gekregen van de collega's van de technische dienst, laat het dan vooral weten. We kijken er dan samen naar!

oke dan wacht ik nog even af de melding is gemaakt op 1 dec dat is toch al 7 dagen geleden ik hoop op spoedig contact met de technische dienst dat we alles even kunnen ophelderen en bovenal oplossen.

ik merk wel dat prepaid hard op gaat . 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het gelukkig allemaal opgelost is! Begrijp ik dat er toch een probleem met de simkaart was? Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden :-).