Beantwoord

Wel dubbele data geen dubbele belminuten

  • 2 April 2020
  • 9 reacties
  • 114 keer bekeken

Waarom krijg ik wel dubbele data en geen dubbele belminuten meer?

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 6 April 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heeft u onlangs nog iets gewijzigd aan uw abonnement? 

Nee

Reputatie 7
Badge +24

Hoe komt u erbij dat u nu geen dubbele minuten meer hebt dan? Waar ziet u dat? Want ik heb ze nog wel...

Kan ik zien op de app

Reputatie 7
Badge +24

Kan ik zien op de app

Heeft u daar scherm afdrukken van? Ik heb hier staan 200 minuten:

En hier staan 400 minuten:

Hoe is dat bij u?

Heb er echt maar 150 min bij gekregen😔

Krijg geen afbeelding verstuurd😔

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Foxx, je geeft niet meer de dubbele minuten te krijgen. Ik wil graag eens meekijken wat er aan de hand kan zijn. Zou je jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer, naam van de contractant en uiteraard mobiele nummer. Ik hoor graag als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het allemaal duidelijk is. Zo niet dan horen wij dat graag.Â