Beantwoord

Wel internet maar niet bellen in Hongarije

  • 5 August 2019
  • 3 reacties
  • 268 keer bekeken

Beste,

Gisteren vanaf het moment dat ik Hongarije binnenreed alleen nog een SMS ontvangen van KPN ' Beste klant, welkom in Hongarije' en toen hield het feest op. Normaal krijg ik verbinding met Telenor maar dat was nu ineens Vodafone. Vreemder nog is dat ik wel internet heb, helaas niet 4g, maar er is in ieder geval nog iets van contact mogelijk.

Mijn broer heeft ook KPN en die heeft hetzelfde probleem, alleen werd hij zojuist gebeld door een bekende vanuit Nederland die toevallig een Vodafone abonnement blijkt te hebben. We hebben net getest met terugbellen en dat werkt blijkbaar ook!

Ergens gaat er dus iets mis tussen KPN en het Vodafone netwerk. Bij handmatig een toegangspunt kiezen staat er geen Telenor tussen dus dat hebben we niet kunnen testen. Hopelijk hebben jullie hiermee voldoende informatie om het probleem nader te onderzoeken en met een oplossing te komen.

Met vriendelijke groet,
De Hollangaar
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 7 August 2019, 12:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Hoi @Hollangaar, welkom op het forum en welkom in Hongarije! Er gaat daar zo te zien iets niet goed inderdaad. Wat precies durf ik op basis hiervan nog niet te zeggen. Zie je naast Vodafone ook nog andere netwerken? Telenor is niet zichtbaar blijkbaar, maar mogelijk zijn er wel andere netwerken waarmee je kunt verbinden. Speelt het daar ook mee?
Ik hoor het resultaat daarvan graag van je, als je daarbij ook jouw forumprofiel kunt voorzien van je postcode, huisnummer naam en geboortedatum van de contracthouder, de laatste 4 cijfers van de IBAN en het bewuste 06-nummer kan ik ook meekijken.
Hoi Jasper,

Dank voor je reactie. Ik heb ondertussen al contact gehad met de helpdesk en dezelfde stappen doorlopen als die jij waarschijnlijk wilde voorstellen.

Gelukkig heb ik inmiddels wel weer verbinding met Telenor en kan daarmee internetten én bellen. Hopelijk blijft het dus bij een tijdelijke hapering en kan ik verder genieten van het heerlijke weer, mooie landschap en vriendelijke mensen hier ;-)

Groet,
De Hollangaar
Reputatie 7
Dat klinkt als een goed vooruitzicht inderdaad @Hollangaar. Fijn dat de verbinding er weer is, en een hele fijne tijd gewenst daar!