Beantwoord

Welke bundel heb ik

• 16 juni 2016
  • 3 reacties
  • 160 keer bekeken

Hoi,

Ik ben vandaag klant geworden van kpn met mijn nieuwe mobiel, nu kon ik bij MijnKPN nergens terug vinden dat ik korting krijg omdat ik interactieve TV bij jullie heb. 

Verder heb ik nog 14 dagen tot mijn nieuw tegoed, klopt het dat ik dan maar 2500mb heb. Want ik heb de bundel "Voor internet standaard HS2".

Ten slotte ben ik erg tevreden over jullie service tot nu toe;)!

Groetjes,

Melle

icon

Beste antwoord door Paul_ 17 juni 2016, 14:36

Welkom op het forum , wat fijn dat je hier je vraag stelt!

Robin geeft eigenlijk al antwoord op je vragen 🙂 Hier kan je je aanmelden voor Compleet zodat je de voordelen krijgt. Ik heb zo'n vermoeden dat je dat inmiddels al is gelukt.

Het klopt ook dat als halverwege de maand het abonnement actief wordt, dat je de helft van de data krijgt. Het gaat dus "naar rato".

Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Je moet waarschijnlijk zelfs KPN Compleet aanvragen (heb de link even niet, Sorry) zodat je allerlei voordelen kan krijgen als je meerdere producten afneemt.

Die 2,5 kan wel kloppen omdat je halverwege een maand zit. En je normaal 5GB hebt wat met Compleet volgensmij 10GB wordt

Robin
Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum , wat fijn dat je hier je vraag stelt!

Robin geeft eigenlijk al antwoord op je vragen 🙂 Hier kan je je aanmelden voor Compleet zodat je de voordelen krijgt. Ik heb zo'n vermoeden dat je dat inmiddels al is gelukt.

Het klopt ook dat als halverwege de maand het abonnement actief wordt, dat je de helft van de data krijgt. Het gaat dus "naar rato".

Ik hoor graag van je!

Goeiedag,

Ik had het inderdaad al gevonden, maar wel bedankt!

Reageer