Beantwoord

Welke Hussel-bundel?

  • 8 November 2019
  • 17 reacties
  • 294 keer bekeken

Wat is het verschil tussen 10 GB en 0 GB? Is 10 GB de meest gekozen bundel?

icon

Beste antwoord door PeterG 9 November 2019, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... is dit een strikvraag? Spreekt voor zich lijkt me... :thinking:

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @PvBeek 

Het aantal GB's (gigabytes) is de hoeveelheid internetdata die je bij het abonnement neemt.

Bij 0 GB kun je zelfs geen e-mail meer ophalen op je telefoon en niet op het internet kijken.
Heb je daar geen behoefte aan dan is dat een goede keus.
Wil je e-mail lezen en af en toe eens op het internet kijken dan is 10 GB een betere keus, of nog meer GB's als je veel op het internet zit.
 

Hallo @huistijger , ik meen ergens gelezen te hebben dat KPN bij 0Gb-abo's toch internet activeert met de minimale snelheid van 64Mb, maar ik kan het even niet zo snel terug vinden, zeg maar dezelfde snelheid die je krijgt als je door je databundel heen bent.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo@huistijger , ik meen ergens gelezen te hebben dat KPN bij 0Gb-abo's toch internet activeert met de minimale snelheid van 64Mb, maar ik kan het even niet zo snel terug vinden, zeg maar dezelfde snelheid die je krijgt als je door je databundel heen bent.

 

Als je databundel verbruikt is dan heb je nog wel internet, maar met een sterk vertraagde snelheid.
Hoe dat met 0 GB bundel is weet ik niet maar ik denk dat het daar niet zo bij is.

Reputatie 7

Ik lees nergens dat je bij een databundel van 0GB geen gebruik kunt blijven maken van Internet met een snelheid van 64kbit/s.

Wat is het verschil tussen 10 GB en 0 GB? Is 10 GB de meest gekozen bundel?

@PvBeek.

Veel (Android) telefoons hebben een ingebouwde datameter waarop het mogelijk is om o.a. maandelijks datagebruik te controleren van zowel WiFi als mobiel.

 

Daarmee kun je voor jezelf een goed beeld vormen.

 

HIER lees je meer. In mijn optiek is belangrijk wat je nodig hebt met een zekere buffer.

 

Meest gekozen is (ook) een gemiddelde. 

Reputatie 7

Met KPN Hussel maakt het eigenlijk niet meer zoveel uit welke je kiest immers je kunt deze maandelijks naar boven en beneden bijstellen.

Hallo@huistijger , ik meen ergens gelezen te hebben dat KPN bij 0Gb-abo's toch internet activeert met de minimale snelheid van 64Mb, maar ik kan het even niet zo snel terug vinden, zeg maar dezelfde snelheid die je krijgt als je door je databundel heen bent.

 

Als je databundel verbruikt is dan heb je nog wel internet, maar met een sterk vertraagde snelheid.
Hoe dat met 0 GB bundel is weet ik niet maar ik denk dat het daar niet zo bij is.


Hallo@huistijger  en@wjb , reactie aangepast, @PeterG geeft de link weer die ik bedoelde maar niet (meer) kon vinden,

Reputatie 7

...ik heb het even nagezocht, bij een 0GB-abo kun je ook niet ‘langzaam internetten’, 

Heb je een bron?

Abonnementen zonder databundel hebben sinds kort wel internet maar met de hele lage snelheid van 64 kb/s down en 32 kb/s up. Zie kpn.com/wijzigingabonnement . Daar kan je niet eens mee streamen.

Met databundel (v.a. 2 GB) is de snelheid een stuk hoger, tot z'n 30 Mb/s. Is deze bundel voor de 30ste / 31ste op dan ga je ook daar naar de lage snelheid voor de rest v.d. maand.

Reputatie 7

Thanks @PeterG, dan is dat nu ook weer opgehelderd. :wink:

...ik heb het even nagezocht, bij een 0GB-abo kun je ook niet ‘langzaam internetten’, 

Heb je een bron?


Hallo @wjb , zie mijn aangepaste reactie eerder en de bron geeft @PeterG  netjes weer, dat bedoelde ik dus.

Reputatie 7

...ik heb het even nagezocht, bij een 0GB-abo kun je ook niet ‘langzaam internetten’, 

Heb je een bron?

Hallo​​​​​​ ​@wjb , zie mijn aangepaste reactie eerder en de bron geeft @PeterG  netjes weer, dat bedoelde ik dus.

Apart, schreef je eerst immers "...ik heb het even nagezocht, bij een 0GB-abo kun je ook niet ‘langzaam internetten’,". :thinking:

Overigens is het geen 64Mb maar 64kbps.

 

...ik heb het even nagezocht, bij een 0GB-abo kun je ook niet ‘langzaam internetten’, 

Heb je een bron?

Hallo​​​​​​ ​@wjb , zie mijn aangepaste reactie eerder en de bron geeft @PeterG  netjes weer, dat bedoelde ik dus.

Apart, schreef je eerst immers "...ik heb het even nagezocht, bij een 0GB-abo kun je ook niet ‘langzaam internetten’,". :thinking:

Overigens is het geen 64Mb maar 64kbps.

 


Hallo @wjb , ik bedoelde uiteraard kun je ook langzaam internetten, zonder niet en uiteraard is het 64Kb i.p.v. 64Mb, excuses.:thinking:

Reputatie 7

...en uiteraard is het 64Kb i.p.v. 64Mb, ...

Het is niet 64Kb maar 64kbps. Niet Kelvin maar kilo en per seconde.

...en uiteraard is het 64Kb i.p.v. 64Mb, ...

Het is niet 64Kb maar 64kbps. Niet Kelvin maar kilo en per seconde.

uiteraard, je hebt weer gelijk, ik heb blijkbaar niet mijn dag vandaag.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @PvBeek , welkom op ons forum. 

Abonnementen zonder databundel hebben sinds kort wel internet maar met de hele lage snelheid van 64 kb/s down en 32 kb/s up. Zie kpn.com/wijzigingabonnement . Daar kan je niet eens mee streamen.

Met databundel (v.a. 2 GB) is de snelheid een stuk hoger, tot z'n 30 Mb/s. Is deze bundel voor de 30ste / 31ste op dan ga je ook daar naar de lage snelheid voor de rest v.d. maand.

Volgens mij is dit een redelijk goede samenvatting en antwoord op je vraag. Mis je iets? Stel je vraag anders gerust hier. 

 

Â