Beantwoord

Welke legitimatie nodig bij abonnement verlengen?

  • 25 January 2020
  • 4 reacties
  • 278 keer bekeken

Ik wil mijn abonnement verlengen, maar de telefoon staat op naam van mijn tante. Kan ik ook mijn legitimatie gebruiken hiervoor?

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

icon

Beste antwoord door Susan_ 27 January 2020, 11:49

Bekijk origineel

4 reacties

Nee, je tante zal de verlenging moeten verzorgen in dit geval.

Verlengen = nieuw abonnement nemen op dezelfde aansluiting en nummer. De verificatie vindt plaats op de bestaande gegevens. Ergo, die van je tante.

Reputatie 7
Badge +21

@Charellp Wellicht een mooie gelegenheid voor een contract overname (info op KPN website) ?

Ook dan is samen met jouw legitimatie, die van je tante (nog één keer) nodig, maar daarna niet meer.

Reputatie 7
Badge +21

 Hi @Charellp, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!


Wat Peter hier zegt klopt inderdaad.

Nee, je tante zal de verlenging moeten verzorgen in dit geval.

Verlengen = nieuw abonnement nemen op dezelfde aansluiting en nummer. De verificatie vindt plaats op de bestaande gegevens. Ergo, die van je tante.

Enkel en alleen de contractant kan het abonnement wijzigen, waaronder het verlengen valt. Ben je zelf inmiddels 18 jaar en heb je contact met je tante, dan is het misschien handig om inderdaad te kijken of je het contract kan overnemen zodat jij de contractant wordt en het zelf kan regelen. 
 

@Charellp Wellicht een mooie gelegenheid voor een contract overname (info op KPN website) ?

Ook dan is samen met jouw legitimatie, die van je tante (nog één keer) nodig, maar daarna niet meer.

 

Indien dat niet lukt, dan dient je tante inderdaad de verlenging aan te vragen. 

Heb je hier nog meer vragen over? Dan weet je ons te vinden! 

Reputatie 7
Badge +21

@Charellp, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je (samen met je tante) het abonnement inmiddels kunnen verlengen of een contractovername geregeld?

Reageer