wie doet nou eens wat?

• 4 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 123 keer bekeken

Ik richt ik mij nu tot dit forum in de hoop dat er iets gebeurt. Ik zal het hier zeker niet bij laat wanneer u uw verantwoordelijkheid niet neemt en deze (al weken slepende) kwestie niet netjes oplost. Meer informatie over deze kwestie vindt u onder reperatienummer 5C11737 Teleplan. Los het op en laat alstublieft iets van u horen, want wij zijn ten einde raad! Onderstaande mail verstuurde ik gisteren en maakt mijn gevoel denk ik wel duidelijk.

---------- Doorgestuurd bericht ----------
Van: Ingrid Kassner
Datum: 3 oktober 2016 14:25
Onderwerp: Fwd: T.a.v. de heer J. ***
Aan: ***@kpn.com

Beste heer ***,

Wat een enorme deceptie om van mijn zoon te moeten vernemen dat de kwestie met zijn telefoon nog stééds niet opgelost is. Ik vind dit echt ongelofelijk en een grote aanfluiting van uw optreden op 17 september jongstleden. In dit gesprek vertelde u mijn zoon de kwestie een zeer slechte zaak te vinden, waarin KPN vele steken heeft laten vallen en verre, maar dan ook echt verre van netjes heeft gehandeld. U bewonderde tevens de rustige manier waarop mijn zoon nog over KPN sprak. U heeft meerdere keren namens KPN excuses gemaakt en deed zich voor als de persoon die dan toch eindelijk orde op zaken ging stellen. U zou de zaak op korte termijn netjes oplossen. Een hele simpele zaak; KPN zou de reparatiekosten voor haar rekening nemen en mijn zoon zou een nieuwe telefoon krijgen. U gaf aan iets langer tijd nodig te hebben om in Den Haag de compensatie in orde te maken. Maar dat die er zeker moest komen, stond als een paal boven water. Ik weet niet of u uw bevoegdheid anders heeft doen voorkomen dan dat deze daadwerkelijk is, of wat anders de reden is dat de kwestie nog steeds niet opgelost is. Vast staat wel dat het geduld van mijn zoon op is. Ik begrijp dit helemaal en ervaar dit precies zo.

Ik verzoek u dan ook dringend, per omgaande de kwestie op de meest efficiënte en snelle manier op te lossen. Dit betekend dat u mijn zoon (binnen 2 dagen via uw winkel op het Rokin te Amsterdam) een waardebon voor eenzelfde nieuwe telefoon verstrekt. De administratieve afhandeling of het getouwtrek met het reparatiebedrijf hierover, voert u maar achter de schermen met elkaar uit! U laat hém in ieder geval niet (nog eens) de dupe zijn van dit soort acties. Hierna maakt u op de kortst mogelijke termijn de compensatie via Den Haag in orde. Ik neem aan dat u hiervoor al een voorstel heeft gedaan of er in ieder geval één heeft klaar liggen.

Mocht u van mening zijn dat bovenstaande onterecht of overvraagd is, dan verneem ik dat graag van u en zullen wij andere stappen ondernemen. Ik hoop dat dit niet nodig is maar u een man van uw woord blijkt.

Groet,
Ingrid

Admin: Privégegevens verwijderd in verband met privacybeleid KPN forum, topics samengevoegd

8 reacties

Ik richt ik mij nu tot dit forum in de hoop dat er iets gebeurt. Ik zal het hier zeker niet bij laten wanneer u uw verantwoordelijkheid niet neemt en deze (al weken slepende) kwestie niet netjes oplost. Meer informatie over deze kwestie vindt u onder reparatienummer 5C11737 Teleplan. Los het op en laat alstublieft iets van u horen, want wij zijn ten einde raad! In de community heb ik de mail toegevoegd die ik gisteren verstuurd heb.
Volgens mij kunt u zich beter beperken tot 1 topic, dat zorgt voor meer overzicht
Dubbele post.
Jammer dat je reactie niet bijdraagt tot oplossing van het probleem; dat heeft prioriteit, KPN zorgt er overigens zelf wel voor dat je het overzicht verliest.
Weer een nieuwe dag, en nog steeds geen reactie, geen oplossing in reparatienummer 5C11737 Teleplan.. Het is schandalig!!!! DOE IETS KPN!!!!!

Admin: nieuw topic samengevoegd met het eerdere topic. Topics behandelen we in principe in chronologische volgorde. Meerdere topics maken over hetzelfde is niet nodig.
Reputatie 7
Badge +12
De snelste weg om meer informatie te ontvangen over jouw reparatie is door Teleplan zelf te bellen. Dit kan via dit nummer: 0800 8200008.
Dank je voor je reactie, maar dat is al lang gebeurd. De bal ligt bij KPN maar die reageert niet. Vandaar deze poging, het is echt vreselijk!
Reputatie 7
Badge +31
@geenblijebeller.
Heb je zelf dit topic op beantwoord gezet? (dan is 't uit de wachtrij voor de kpn moderators)
Reputatie 7
Badge +24
Goedemiddag @geenblijebeller! We reageren op volgorde van de binnenkomst van de vragen.

Als ik het reparatienummer opzoek en de foto bekijk, dan zie ik beschadiging in de behuizing, mogelijk door valschade ontstaan. Is dat ook als reden opgegeven dat je een prijsopgave ontvangen hebt?

Zojuist heb ik gebeld met Teleplan voor je. Zij gaven aan dat er geen afspraken met hen gemaakt zijn over een vergoeding. Wat degene daar wel aangaf, is dat wanneer je akkoord gaat met de prijsopgave je een andere iPhone ontvangt en dat deze niet gerepareerd wordt in dat geval. De kosten voor de prijsopgave worden dan in rekening gebracht. Kan het zijn dat hierdoor verwarring is ontstaan over het krijgen van een nieuw toestel?

Aan de prijsopgave die er ligt, daar kan ik niks aan veranderen.

Ik hoop jou, maar ook je zoon, via deze weg voldoende geïnformeerd te hebben.

Reageer