Beantwoord

WiFi FON gegevens opvragen

  • 20 March 2019
  • 3 reacties
  • 295 keer bekeken

Ik ben zowel mijn gebruikersnaam als mijn wachtwoord kwijt voor gebruik FON op mijn mobiel. En nu ?
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 21 March 2019, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi, welkom hier. Op basis van het opgegeven telefoonnummer zie ik dat dit niet bij KPN actief is, klopt dit? Verder adviseer ik je om een nieuw account aan te maken aangezien je 06 nummer nu openbaar op dit forum staat. Laat het me hier weten mocht het om een ander nummer gaan of vul anders je profiel in. Dan kan ik daarna dit account verwijderen hier.
Badge
Hallo Beste,,,,

KPN Fon is een onafhankelijke toepassing en zit o.a. bij een mobiele telefoon abonnement of
bij een KPN thuisabonnement.
Dus je kunt met je mobiel, tablet of laptop gewoon buitenhuis een Wifi verbinding opzetten
met een KPN-FON accesspoint.

Door de opmerking hierboven van Alex, ga ik er gemakshalve vanuit dat het door jou gebruikte
Fon account gekoppeld zit aan een Alles In Een (TV, Internet en telefonie) abonnement.

Dus als je nu een van je gegevens kwijt bent om in te loggen bij KPN - FON, dan kun je deze
via de onderstaande link weer resetten of aanpassen..

https://wifi.kpn.com/

Succes.
Reputatie 7
Hallo @Ruigjurk. Ik heb je accountnaam gewijzigd vanwege je privacy. Mocht je graag een andere accountnaam willen, geen probleem. Laat het dan hier in een reactie weten 🙂 Ik pas het graag voor je aan!