Wijzigen contact- en/of abonnementsgegevens abonnement

  • 7 September 2021
  • 9 reacties
  • 84 keer bekeken

Beste, 

Mijn abonnement staat op mijn naam, mailadres en huisadres en wordt van mijn rekening afgeschreven maar de factuur staat op naam van mijn ex en hij krijgt ook de factuur in zijn mailbox. Kunnen jullie dat aanpassen?

Groet Marina 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @MarinaSmitje en welkom op ons forum!

Als je ex de factuur nog op zijn e-mailadres binnen krijgt dan staat sowieso zijn e-mailadres nog bij jouw abonnement of zit het abonnement nog aan een KPN-ID gekoppeld op zijn e-mailadres. Ik wil graag eens met je meekijken. Zou je hiervoor jouw forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik nodig heb? Als je bij persoonlijke opmerkingen de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN nummer zou willen zetten ter verificatie? Geef je hier nog een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek uit kan gaan voor je? :mag:

Beste Nico, ik heb het forumprofiel ingevuld.

Reputatie 6
Badge +10

Dankje @MarinaSmitje.

Toen ik de gegevens erbij pakte zat ik dat het abonnement nog op de naam van het bedrijf staat met jouw ex als contact persoon. Het is wel aan te passen naar jouw naam als contact persoon, maar daarvoor moet jij ook als rechtspersoon geregistreerd staan bij de KvK. Indien dat het geval is kan ik een verzoek indienen om de contact persoon aan te laten passen.

Dat is niet het geval. En nu?

Reputatie 6
Badge +10

Dan zijn er 2 mogelijkheden, of je kunt je als rechtspersoon nog inschrijven bij de KvK bij het bedrijf of het is via een contractovername te regelen. Een contractovername kun je online aanvragen via deze link:

Contractovername doorgeven, abonnement overzetten | KPN

Beste Nico,  Ik heb alle gegevens verzameld. Kun je me ajb een emailadres geven waar ik de bestanden heen kan sturen? Dan is het hopelijk snel  opgelost. 

M.v.g. Marina de Smit 

Reputatie 6
Badge +10

Beste Nico,  Ik heb alle gegevens verzameld. Kun je me ajb een emailadres geven waar ik de bestanden heen kan sturen? Dan is het hopelijk snel  opgelost. 

M.v.g. Marina de Smit 

Ah super. Je kunt alles dan doorgeven via:

Contractovername doorgeven, abonnement overzetten | KPN

Ik zou graag een emaildres hebben zodat ik de bestanden kan uploaden 

Reputatie 6
Badge +10

Via de link die ik hierboven gaf kun je ook documenten uploaden.