Beantwoord

Wijzigen data mobiel abonnement

  • 13 April 2021
  • 3 reacties
  • 88 keer bekeken

In mei gaan we op vakantie en wil ik graag meer mobiele data tot mijn beschikking hebben. Voorheen kon ik dat via de app aanpassen, maar sinds ik hussel heb niet meer, hoe kan dat? Hussel zou toch juist meer flexibiliteit bieden?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 14 April 2021, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Annemieke2021, dat moet zeker nog wel kunnen via de app! Waar loop je tegenaan?

Dit moet kunnen via bekijk meer opties > abonnement > abonnement wijzigingen.

Lukt het anders ook niet via de MijnKPN site?
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Het is inmiddels gelukt, dank voor je hulp!