Beantwoord

Wijzigen toestel/abonnement

• 9 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 270 keer bekeken

hallo,

Ik heb op 20 juli een nieuw toestel ontvangen, mijn abonnement gaat op 18/8 in ivm nummerbehoud. Nu heb ik mijn toestel een paar dagen gebruikt met mijn oude simcard en het bevalt me gewoon niet.

Welke opties heb ik? Kan ik het abonnement annuleren?

gr,
icon

Beste antwoord door Cindy_ 9 augustus 2016, 20:38

Goedenavond @tatimor, allereerst welkom op het forum en leuk dat je klant bij ons wordt!

Wat Peter zegt klopt helemaal. Je hebt altijd 14 dagen zichttermijn. Kort gezegd is dit je bedenktermijn. Wanneer een toestel niet goed bevalt, kun je die inruilen voor een ander toestel. In jouw geval zit je buiten de 14 dagen en is dit niet meer mogelijk. Waar ik wel benieuwd naar ben is welk toestel je hebt en wat er niet aan bevalt? Misschien dat andere gebruikers tips voor je hebben waar je tegenaan loopt 🙂.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Je bent helaas over de 14 dagen bedenktijd heen. Dan kan wijzigen niet meer.
Reputatie 7
Badge +24
Goedenavond @tatimor, allereerst welkom op het forum en leuk dat je klant bij ons wordt!

Wat Peter zegt klopt helemaal. Je hebt altijd 14 dagen zichttermijn. Kort gezegd is dit je bedenktermijn. Wanneer een toestel niet goed bevalt, kun je die inruilen voor een ander toestel. In jouw geval zit je buiten de 14 dagen en is dit niet meer mogelijk. Waar ik wel benieuwd naar ben is welk toestel je hebt en wat er niet aan bevalt? Misschien dat andere gebruikers tips voor je hebben waar je tegenaan loopt 🙂.
ik heb de nieuwe Iphone SE, maar het toestel werkt niet helemaal lekker heb ik het idee. Mensen aan de andere kant van de lijn horen me vaak niet..
Reputatie 7
Badge +28
Bedankt voor je reactie, tatimor. Jammer dat het niet goed werkt! Ik neem het even van mijn collega Cindy over.

In dit geval kan je het beste even langs een KPN winkel of je toestel rechtstreeks ter reparatie opsturen . Doe dit wel pas als je nummer daadwerkelijk naar ons over is gezet. Omdat je buiten de zichttermijn van 14 dagen bent, kunnen we je abonnement niet annuleren.

Reageer