Beantwoord

Wijziging abonnement

• 22 mei 2017
  • 4 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 1
Waarom kan ik als ik mijn KPN Basis SO wil upgraden alleen het veel duurdere KPN 2015 SO zorgeloos instap van 37, 50 kiezen en niet het huidige nieuwe zorgeloos abo van 25 euro.
Is dit beleid trouwe klanten, daar doen we niets voor en die kunnen het volle pond betalen.
Erg jammer want nu zal ik dus zeker geen klant blijven of gaan we hier nog iets aan doen m.i.v. 1 juni. Helaas blijkbaar net iets te snel vorige abonnement verlengd latere klanten krijgen m.i.v. 1 juni dubbele data, bellen naar buitenland uit de bundel. Ik die al jaren trouwe klant bent kan alleen mijn huidige databundel in de EU gebruiken wil ik een grotere bundel dan moet ik veel meer extra betalen dan huidige of nieuwe klanten. Hoe jaag je je trouwe klanten weg, zo dus. Bedankt Kpn.
icon

Beste antwoord door Cindy_ 23 mei 2017, 15:51

Welkom op het forum @Bruijnvis! Dat heeft ermee te maken dat het verschillende proposities zijn, de 2015 propositie en de 2016 propositie. Je kunt upgraden, maar binnen je eigen propositie. Daar zit een verschil in in prijs. Ik begrijp dat dat niet leuk is wanneer dit ongelukkig voor je uitvalt, maar er iets aan veranderen, dat kan ik helaas niet! Je kunt je bundel gelukkig wel in de EU gaan gebruiken vanaf 1 juni, dat is voor alle abonnementen zo.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Welkom op het forum @Bruijnvis! Dat heeft ermee te maken dat het verschillende proposities zijn, de 2015 propositie en de 2016 propositie. Je kunt upgraden, maar binnen je eigen propositie. Daar zit een verschil in in prijs. Ik begrijp dat dat niet leuk is wanneer dit ongelukkig voor je uitvalt, maar er iets aan veranderen, dat kan ik helaas niet! Je kunt je bundel gelukkig wel in de EU gaan gebruiken vanaf 1 juni, dat is voor alle abonnementen zo.
Reputatie 1
Prima dat wordt vervolgens dus nooit meer KPN, ik ga wel naar een andere provider. KPN laat dus trouwe klanten stikken, IK BEN MEER DAN TIEN JAAR KLANT. Ook werd mij vorig jaar bij de verlenging me er niet op attent gemaakt dat even moest wachten met een verlenging. Het is uiteraard volkomen gelachelijk waarom de voordelen slechts voor selecte groep klanten en nieuwe klanten geldt. Ga zo door KPN er zullen nu vele mensen aan het eind van contract opstappen, want zo te lezen ergeren zich velen aan dit beleid.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Bruijnvis, ik snap dat je hier niet blij mee bent, aangezien dit voor jou niet voordelig uitpakt. Echter, prijswijzigingen en wijzigingen in de abonnementen worden intern niet een jaar van tevoren gecommuniceerd. Dit wordt altijd kort van tevoren gedaan.
Reputatie 7
Badge +16
Hallo Bruijnvis,

Ik begrijp je frustraties volledig, sterker nog - ik ervaar ze volledig. Als een klant die zelf een soortgelijk abonnement heeft die ook "vergeten" is kan ik niks anders zeggen dat ik de frustratie deel.

Dat gezegd te hebben, je berichten geef je KPN de mogelijkheid om je feedback te inventariseren en vervolgens hoger op te leggen in de hoop dat men hier iets aan doet/hier de volgende keer rekening mee houd.

Graag had ik gezien dat de klantenservice (inclusief het forum team) de kans heeft om een uitzondering te maken maar dit is helaas niet het geval en het is zeker geen onwil vanuit het forum team maar een keuze van hoger op in de organisatie.

Ik zou je graag willen vragen om KPN de kans te geven om in te spelen op de feedback, in een groot bedrijf (zoals KPN) kan dit soms een tijdje duren. Maar ik kan garanderen dat men open staat voor feedback 🙂

Reageer