Beantwoord

Wijziging mobiel abonnement, oude factuur

  • 1 May 2019
  • 3 reacties
  • 890 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +8
  • Wijsgeer
  • 665 reacties
Per 9-4-2019 is mijn abonnement verlengd naar een nieuw abonnement dat 5 euro per maand goedkoper zou zijn. Per 9-4 kreeg ik ook berichtjes en werd mijn datategoed herberekend.
Nu valt me op dat op de factuur van 17-4-2019 nog met het oude abonnement wordt gerekend en er dus ook het oude bedrag in rekening is gebracht voor de maand April.
Is dit correct? Wordt de wijziging pas in de factuur van mei verrekend? Of moet ik hierin actie ondernemen?
icon

Beste antwoord door Bart_ 2 May 2019, 14:22

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Hsd Zonder je gegevens bij de hand te hebben durf ik het wel aan om te zeggen dat het inderdaad correct is. Je betaalt je abonnementskosten bij ons een maand vooruit. Als je dus -bij wijze van spreken- je abonnement halverwege de maand verlengd betaal je de volledige maand aan abonnementskosten van je oude abonnement, waarna dit op de volgende factuur wordt gecorrigeerd. Dit zal er bij jou ook aan de hand zijn, denk ik.

Maar, better safe then sorry: ik check het graag voor je. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 6
Badge +8
Hallo @Bart_ . Heb het aangevuld.
Maar ik ga er na je verklaring al wel van uit dat het met de volgende factuur goed komt.😀
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb het voor de zekerheid toch nog even gecheckt en volgens mij is mijn bovenstaande uitleg inderdaad van toepassing op jouw situatie! Laat het gerust weten als je toch nog vragen hebt! 🙂

Reageer