Beantwoord

Winkelvoorraad vanwege verlenging

  • 9 August 2019
  • 2 reacties
  • 1088 keer bekeken

hallo, ik mag per 19-8 verlengen en wil dit graag in de winkel doen. mijn huidige toestel in zwaaar aan vervanging toe dus wil graag diezelfde dag gaan voor mijn nieuwe toestel. kan ik dit toestel daar reserveren of kunnen zij die al op voorhand voor mij bestellen zonder dat ik naar de winkel moet en daar in de rij moet gaan staan? ben 2 keer langs de winkel gelopen maar beide keren zeker nog 6 wachtenden voor me.
als ik die dag echt mijn toestel ga halen vind ik het niet erg om daarop te wachten.
ik dacht ik bel de winkel om het te vragen maar kpn winkels zijn niet direct telefonisch bereikbaar??
icon

Beste antwoord door PeterG 9 August 2019, 13:37

Bekijk origineel

2 reacties

Pssst,
Je kunt ook bij een Mediamarkt je KPN abonnement verlengen en dáár een nieuwe telefoon uitkiezen met aflossing. De telefoonlening loopt dan via Mediamarkt; je abonnement via KPN.
Bovenstaande kan ook bij een onafhankelijke telefoonwinkel. Bv Optie#1.

Denk eraan dat je bij een lening van € 250 of hoger een BKR check en bij goedkeuring een registratie van deze lening krijgt.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @linn troquet Je kunt gerust bij een winkel -een KPN-winkel óf een retailer zoals Peter noemt- langs om ter plekke een toestel uit te zoeken. Bij onze winkels kun je echter van te voren niet reserveren en telefonisch zijn ze inderdaad niet bereikbaar. De collega's in de winkel zijn uiteraard meer dan bereid om je te helpen, maar een eventuele (kleine) wachtrij is soms niet te vermijden.

Reageer