Beantwoord

Wisselgesprek werkt niet op Huawei Mate 20 Pro

  • 11 April 2019
  • 3 reacties
  • 462 keer bekeken

Ik heb mijn Huawei Mate 20 Pro in de KPN winkel aangeschaft. In de instellingen staat mijn wisselgesprek aan en heb middels *43# ook aangezet. Tocj krijg ik geen wisselgesprek binnen.

Daarna ben ik naar de kPN winkel terug geweest en heeft de medewerker het getest door met 2 verschillende toestellen mij te bellen, maar hij kreeg meteen mijn voicemail.
Hij gaf aan of ik zet mijn toestel terug naar de fabrieksinstellingen terug of ik kan mijn toestel laten repareren.

Gaat er iets niet goed met de instellingen of is het een bekende fout.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 16 April 2019, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Praveen, welkom hier. Goede vraag. Dit hoort wel te werken, ik zie ook niet dat je voicemail aan hebt staan bij in gesprek. Is er een mogelijkheid om je simkaart even in een ander toestel te stoppen en dit dan weer te proberen? Dit om te achterhalen of het iets met je toestel te maken heeft voordat gaan resetten of opsturen voor reparatie.
IK heb nu wel mijn voicemail aan staan bij in gesprek. Net de telefoon opnieuw opgestart en daarna met 2 verschillende telefoons naar mezelf gebeld. Helaas nog steeds geen wisselgesprek. Deze sim kaart heb ik hiervoor in mijn Samsung S8 gehad en daar werkte de wisselgesprek functie wel.
Reputatie 7
Badge +24
Nog even voor de zekerheid: Als je op heb belicoontje drukt en daarna op de de 3 puntjes, daarna op Instellingen en dan weer op Aaanvullende instellingen, staat daar Wisselgesprek aan? Zo ja, dan heb ik geen verklaring hiervoor en zou je het toestel toch moeten resetten. In het ergste geval toch aanbieden voor reparatie. Ik kan niets anders bedenken wat er aan de hand kan zijn.