Wordt om 22u de verbinding automatisch verbroken bij klantenservice?

  • 9 January 2021
  • 7 reacties
  • 154 keer bekeken

Beste,

ik heb omstreeks 21.55u gebeld. Nadat ik jullie  keuzemenu had beluisterd en mijn antwoord ‘medewerker spreken’ had gesteld werd ik na wederom een vraag uiteindelijk doorverbonden met een medewerkster (goedenavond, met L...) wiens naam ik net niet helemaal kon horen, want de verbinding werd verbroken…

tja, het was 22u, ik vraag me af of dat de reden was. Ik heb vanzelfsprekend direct terug gebeld, maar idd het was 22u zo vertelde de automatische beantwoorder.

ik zou graag weten of het jullie policy is dat de gesprekken zo worden afgekapt.

het is al zo lastig om 1. Het telefoonnummer te vinden (of een email adres waar ik een klacht kan achterlaten), 2. Een medewerker aan de telefoon te krijgen.

vriendelijke groet.

Astrid 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Ik denk dat de telefooncentrale inderdaad zegt om 22.00 het is mooi geweest. Heeft u een klacht of wilt u graag een probleem opgelost hebben?

Reputatie 7
Badge +10

Zou ik heel erg apart vinden dat het systeem om 2200 uur automatisch de telefoonlijnen uitschakelt. (Ga er positief halve even vanuit dat het niet expres is gedaan, laten we daar voor de gezelligheid vanuit gaan.)

 

Kan een moderator vast een antwoord op geven.

 

Wat Joep idd zegt, hier genoeg ervaringsdeskundigen die u kunnen helpen met een probleem of vraag.

Reputatie 7

Hoi @AOLT, welkom bij ons op het forum. De telefonische klantenservice is 24/7 bereikbaar, rond 22.00 hoort er daardoor niets te verbreken. Het kan zijn dat er technisch iets niet helemaal goed ging in dit geval en dat de verbinding daardoor verbrak. Heb je daarna nog opnieuw contact kunnen hebben en is het daarbij gelukt? Als het nog niet gelukt is kan je je vraag ook hier stellen, dan denken wij met je mee.

@Jasper Heb natuurlijk terug gebeld, en kreeg een bandje de volgende ochtend (ben tijd kwijt) weer bereikbaar waren. Openingstijden tot 22u. Ik verzin dit echt niet.

 

Maar ik zal vanavond weer eens proberen. Modem blijft een probleem, al vanaf begin installatie.

0800 0402 is idd 24/7 bereikbaar via de computer... er zijn geen medewerkers bereikbaar van 22u tot 8u. De computer checkt wifi die het natuurlijk niet doet als de modem geen signaal geeft.

Vandaag weer fijne storing in modem (experia box v1p) tijdens een belangijk overleg. Naast het feit dat een tv uitzending met steeds heel kortdurende haperingen bekijken hoogst irritant is. Een kabel in het modem naar boven trekken  is dan geen optie, want gewoon geen  signaal in modem…

Gelukkig kon ik via mijn mobiel nog deelnemen, veel data kostend.

Morgen tijdens het werk in een overvolle agenda proberen dit privé probleem te attaqueren.

Of toch een andere provider??

Badge +19

Welk modem heb je en wat is er allemaal aangesloten op de experiabox qua randapparatuur? Gebruikt u dit soort dingen?