Beantwoord

Zakelijk aanbod van Telfort voor Migratie

  • 15 January 2020
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Wij kregen een scherp zakelijk aanbod via Telfort ivm migratie Telfort naar KPN. Er worden nieuwe simkaarten aangemaakt en deze worden afgeleverd bij ons met een KPN overeenkomst waarin activatiekosten staan vermeld alsmede de reguliere KPN tarieven welke hoger zijn dan het aanbod. De aansluitkosten worden later gecrediteerd, zo zegt de Telfort medewerker.

Vraag aan KPN: Kan dit kloppen of is dit een fake aanbieding?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Anonymous 15 January 2020, 16:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Ben Aartsen , deze vraag kun je eigenlijk beter stellen aan de zakelijke helpdesk.

Dit is een consumentenforum.

Je hebt óf te maken met Telfort oó je hebt te maken met KPN, een combinatie van beide bestaat (nog) niet.

Als je nu klant van Telfort bent en je doet niets wordt je mobiele abo 26 januari a.s. automatisch omgezet naar KPN met dezelfde (voordelige) Telfort voorwaarden.

Als je vóór 26 januari a.s. mobiel overstapt naar KPN gaan de KPN voorwaarden gelden inclusief de (hoogstwaarschijnlijk) hogere tarieven.

(Zakelijke) klanten die vóór 26 januari a.s. overstappen naar KPN hoeven geen aansluitkosten te betalen of krijgen dat gecrediteerd mits duidelijk is aangegeven dat het mobiele nummer behouden moet blijven.

xDSL- of Glasvezelabo's worden in de loop van 2020 omgezet naar KPN en ook hiervoor geldt hetzelfde als vermeld voor de mobiele abo's, niets doen en het gaat vanzelf en je behoudt je e-mailaccounts, bij zelf overstappen raak je je e-mailaccounts kwijt.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ben Aartsen,  ik lees dat je een aanbod hebt gekregen van Telfort Zakelijk. Maar je hebt een overeenkomst van KPN gekregen? Hebben jullie het daar specifiek over gehad? Want het klinkt voor mij alsof je een KPN abonnement hebt afgesloten. Dit kan zeker zo zijn. Ik kan dit niet inzien. Dus je kan even navraag doen bij Telfort Zakelijk of er een wegmigratie staat of bij KPN Zakelijk om er een abonnement klaar staat. In ieder geval als dat met nummerbehoud is, dan moet je inderdaad de aansluitkosten terugkrijgen. Deze worden dan verrekend op de tweede factuur.Â