Beantwoord

Zelfde abbonnement goedkoper geworden?

  • 2 January 2020
  • 5 reacties
  • 181 keer bekeken

Hallo,

 

op 9 dec een verlening van simonly gedaan. In een kpn winkel gevraagd of de prijzen in 2020 goedkoper worden of duurder. In de winkel zeiden ze dat het niet goedkoper zou worden. Nu zie ik tot mijn verbazing dat het €1,50 per maand goedkoper is. Nu is 1,50 niet zo veel maar elke euro is er 1. 

Het gaat dan om de simonly 20gb met husse. Ik heb deze nu voor €24 en nu staat die voor €22,50. Heb contact gehad via twitter maar kunnen (of willen) niks doen. Ik weet dat ik buiten de 14 dagen zit, maar als trouwe klant vind ik het jammer dat er niet iets mogelijk is. 
Misschien is er hier iemand die wel iets zou kunnen betekenen…

zou een mooi begin van 2020 zijn

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 3 January 2020, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Jammer dat een kpn medewerker ook niet even kan reageren...

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Dazzling1, ik kan mij voorstellen dat je baalt. Je hebt 9 december verlengd en gevraagd of de prijzen zouden veranderen. De winkel had nee gezegd, dat is logisch, toen was namelijk nog niet duidelijk dat er een verlaging aan zat te komen. Nu is de verlaging nadelig voor jou. Jij bent nu duurder uit. :( Nu kan ik hier helaas niets aan veranderen zoals mijn collega ook al aan had gegevens via Twitter. Je bent namelijk akkoord gegaan met de prijs van 24,00. Dat is vastgelegd in het contract. Ik kan er niet meer van maken. 

Hoi @Dazzling1, ik kan mij voorstellen dat je baalt. Je hebt 9 december verlengd en gevraagd of de prijzen zouden veranderen. De winkel had nee gezegd, dat is logisch, toen was namelijk nog niet duidelijk dat er een verlaging aan zat te komen. Nu is de verlaging nadelig voor jou. Jij bent nu duurder uit. :( Nu kan ik hier helaas niets aan veranderen zoals mijn collega ook al aan had gegevens via Twitter. Je bent namelijk akkoord gegaan met de prijs van 24,00. Dat is vastgelegd in het contract. Ik kan er niet meer van maken. 

Jammer.…

Een eenmalige korting mag ook hoor 😇

Reputatie 7
Badge +20

Daar kan ik niet aan beginnen. Ik kan zo niet eens het contract aanpassen helaas. 

Reputatie 7
Badge +24

Als je in de contractperiode zit kun je beter heel niet naar prijzen van abonnementen kijken, want dat is volkomen nutteloos. Contracten worden niet opengebroken, ook al ben je al 50 jaar "trouwe klant" van KPN.