Beantwoord

Zelfde abonnementen niet zelfde prijs

  • 3 August 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Ik heb 2 exact dezelfde abonnementen op hetzelfde moment afgesloten. Het enige verschil is de ingangsdatum. Ik heb ook 2 exact dezelfde overeenkomsten (minus) de ingangsdatum. Hoe komt het dan dat ik voor 1 abonnement meer betaal dan de andere?

En tevens een 3e abonnement idem aan de 2 bovenstaande maar met telefoon. Deze is precies €10,- duurder.

En gek genoeg is degene met de 1e ingangsdatum de duurste. 

Jos

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 August 2020, 16:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Dat is een goede vraag, @Jostlam. Daar kan ik alleen niet zo een antwoord op geven. Maar als jij je forumprofiel zou willen invullen, en hier weer reageert als je dat gedaan hebt, dan kan ik dit voor je nakijken :)

Ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Jostlam! Ik heb er naar gekeken en het verschil is inflatiecorrectie. Deze abonnementen zijn allemaal in 2019 afgesloten en ingegaan. Alleen een van die abonnementen is ingegaan voor 1 juli, de andere twee na 1 juli. Inflatiecorrectie verwerken we jaarlijks per 1 oktober en geldt dan voor abonnementen die op dat moment ouder zijn dan drie maanden. Hierdoor is vorig jaar voor dat ene abonnement wel inflatiecorrectie toegepast, en voor de andere twee niet. Dit jaar zullen alle drie de abonnementen op 1 oktober de inflatiecorrectie krijgen.

 

Meer over de inflatiecorrectie bij mobiele abonnementen lees je hier.