Beantwoord

Zorgeloos abonnement behouden

  • 22 October 2019
  • 33 reacties
  • 949 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi, 

Sinds 2017 heb ik KPN mobiel met een Zorgeloos sim only abonnement..  Een van de redenen dat ik destijds naar KPN ben overgestapt, was vanwege de Premium Plus bundel, zodat ik in de VS ook gebruik kon maken van mijn abonnement en eigen nummer.. Sinds de introductie van Hussel, bestaan de Zorgeloos abonnementen niet meer.. Mijn vraag is dus of ik als 'oude' klant met een oude abonnementsvorm nog gebruik kan maken van de upgrades naar Premium Plus.. Hierover heb ik meerdere mensen gesproken en allen vertellen wat anders..

1. De upgrade zou níet meer mogelijk zijn, omdat jullie geen Premium Plus meer aanbieden.. 

2. De upgrade is nog wèl mogelijk, omdat dit past in mijn abonnement en zolang ik niks verander, blijft die optie er voor mij en kan ik het naar willekeur maandelijks aanpassen.. 

Met deze info kan ik niet zo heel veel.. En juist deze upgrades binnen de Zorgeloos abonnementen, zijn voor mij van belang omdat ik aan de hand hiervan wel of niet KPN mobiel behoud.. 

Iemand enig idee hoe dit nu zit? 

Alvast bedankt. 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 October 2019, 09:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Ik vind het afschaffen van KPN Compleet echt onbegrijpelijk. Er is dus niets meer dat me mobiel bij KPN houdt, als ze Zorgeloos afschaffen of onnodig duur gaan maken. KPN Compleet was altijd een van de hoofdredenen waarom ik voor KPN koos, maar nu kan ik me dus ook elders gaan oriënteren. Ik vind deze Hussel abonnementen echt een dramatische achteruitgang. Thuis zou ik duurder uit zijn als ik kies voor zo een Hussel abonnement en mobiel kan het me ook niet leveren wat ik wens. 

Best kans dat het abonnement dat jij en ik nu hebben, uiteindelijk zo duur worden dat we gedwongen worden mee te Husselen. Maar dat ga ik niet doen.. Zolang ik Zorgeloos kan blijven gebruiken, blijf ik.. Wanneer dat niet meer kan óf te duur wordt, ben ik weg.. 

Hopelijk hebben ze tegen die tijd van fouten geleerd en hun abonnementen vernieuwd. Zo oud waren die Zorgeloos abonnementen toch niet? 

Reputatie 1

Sinds 2015 ofzo? 

Reputatie 6
Badge +2

Vorig jaar dan nog aangepast zeker? Want ik had toch ook al een tijd niet verlengd, en ik sluit altijd een jaarabonnement af. Ik zing het nog wel even uit en als ze me ‘dwingen’ te gaan Husselen, zijn ze me kwijt als klant. 

Reputatie 4
Badge +2

Zo'n prijsverhoging gaat meestal in fases. Eerst nieuwere abonnementen (met persaldo een hogere prijs) introduceren....en na een tijdje deze nieuwe tarieven als uitgangspunt nemen voor een prijssprong bij de oudere abonnementen. 

De toekomst zal het in dit geval uitwijzen wat er gaat gebeuren.

Reputatie 7

De Zorgeloos abonnementen waren er al een tijdje inderdaad. Die blijven zoals jullie ze nu hebben ook nog gewoon bestaan zoals gezegd. Er staat niets gepland om daar iets aan te veranderen, jullie kunnen ze gewoon blijven gebruiken zoals jullie nu doen. 

Reputatie 6
Badge +2

De Zorgeloos abonnementen waren er al een tijdje inderdaad. Die blijven zoals jullie ze nu hebben ook nog gewoon bestaan zoals gezegd. Er staat niets gepland om daar iets aan te veranderen, jullie kunnen ze gewoon blijven gebruiken zoals jullie nu doen. 

 

Wordt er ook iets met feedback gedaan? Onze "ontevredenheid", wordt die teruggekoppeld? Of gewoon terzijde geschoven?

Reputatie 7

De Zorgeloos abonnementen waren er al een tijdje inderdaad. Die blijven zoals jullie ze nu hebben ook nog gewoon bestaan zoals gezegd. Er staat niets gepland om daar iets aan te veranderen, jullie kunnen ze gewoon blijven gebruiken zoals jullie nu doen. 

Het enige is dat je mijns inziens dief bent van je eigen portemonnee om zo'n abonnement aan te houden, wetende dat de concurrent dit voor veel minder aanbiedt.

Ik hoop oprecht dat KPN iets met dergelijke signalen gaat doen, anders zie ik het somber in. Het maximale voordeel van KPN Hussel is €5,- + circa €1,50 per abonnement (voor onbeperkt bellen). Als je bij de concurrent dezelfde diensten voor minder kunt afnemen dan ben je mijns inziens gek om mobiele telefonie bij KPN te laten.

Reputatie 7

Alle feedback en signalen die we krijgen nemen we mee, deze geven we allemaal door.