Beantwoord

0900 nummers deblokkeren

  • 6 September 2019
  • 3 reacties
  • 257 keer bekeken

Hoi, ik wil graag 0900 nummers laten deblokkeren.
Ze zeiden dat dit ook via het forum kan, kan iemand mij daarbij helpen?

Mvg, Wendy
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 7 September 2019, 19:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Wendy, welkom hier.

Dit kan inderdaad ook via ons, hoewel het telefonisch(1200 vanaf je mobiel) sneller gaat aangezien ik een uitgebreide verificatie moet doen inclusief een sms verificatie.

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer? Deze gegevens worden niet openbaar. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen zal ik je als laatste verificatie een code sms'en die ik nog van je moet ontvangen.

Ik hoor graag van je.
Ik wil op mijn mobiel 0900 nr. laten deblokkeren. Graag hulp.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Wilma, welkom op het forum.

Daar kan ik bij helpen, dan heb jij ook de volgende opties:

Hoi Wendy, welkom hier.

Dit kan inderdaad ook via ons, hoewel het telefonisch(1200 vanaf je mobiel) sneller gaat aangezien ik een uitgebreide verificatie moet doen inclusief een sms verificatie.

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer? Deze gegevens worden niet openbaar. Zodra ik deze gegevens heb ontvangen zal ik je als laatste verificatie een code sms'en die ik nog van je moet ontvangen.

Ik hoor graag van je.