Beantwoord

2x online bundel aangevraagd...

• 12 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo op vakantie (begin aug) heb ik per ongeluk 2x een bundel onbeperkt online voor een maand omdat de eerste keer aanvragen niet binnen 10 minuten een sms kreeg. Daarna nog een keer aangevraagd en binnen 1 minuut 2x een sms dat deze was ingeschakeld. Er is nu dus 2x 7,50 euro van mijn beltegoed afgeschreven! Kunt u dit terugdraaien? Vr. Groet Evelien

Admin: topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Justin_ 18 augustus 2017, 11:17

Ha Evelien, welkom op het forum! Balen dat je de bundel per ongeluk 2x hebt aangevraagd. Als je de tweede bundel helemaal niet gebruikt hebt, crediteer ik de kosten uiteraard. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, Evelien. Heb je wellicht al via een andere weg contact met onze klantenservice gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Ha Evelien, welkom op het forum! Balen dat je de bundel per ongeluk 2x hebt aangevraagd. Als je de tweede bundel helemaal niet gebruikt hebt, crediteer ik de kosten uiteraard. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.Je hebt nog niet gereageerd op m'n privébericht, Evelien. Heb je wellicht al via een andere weg contact met onze klantenservice gehad? Als ik nog iets voor je kan doen, laat me dat dan vooral weten 🙂
Reputatie 7
Badge +22
Ha Evelien, welkom op het forum! Balen dat je de bundel per ongeluk 2x hebt aangevraagd. Als je de tweede bundel helemaal niet gebruikt hebt, crediteer ik de kosten uiteraard. Reageer je op m'n privébericht? Dan ga ik voor je aan de slag.

Reageer