Beantwoord

4239 - aangemeld voor Albert Heijn sms-dienst

• 18 februari 2016
  • 3 reacties
  • 856 keer bekeken

hoi, 

tot mijn grote schrik kreeg ik een factuur van ipv 7,49: 46,nog wat

verbaasd en verontwaardigd. Ik zojuist direct inloggen en zag tot mijn grote verbazing6x4,69 +2,49eraf was gegaan incl btw en dan mijn 7,49 abonn kosten er nog bij.

ik schrok me rot.

ik heb onlangs op FB via Facebook me aangemeld voor Albert Heijn en kreeg daarna idd sms'jes van 4239 binnen....heb dit stop gezet.

ik ben echt boos, voel me opgelicht. Gaat toch nergens over dat dit op deze stiekeme manier geld kost in Smsdienst. Maar ik ben het geld nu kwijt.....7,49 naar 46,00 dat is nogal een een hap.

wat kan ik hier mee doen?

mvg Anke 

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid. 

icon

Beste antwoord door Koen_1 22 februari 2016, 16:29

Bedankt voor je privébericht Anke! Op je volgende factuur worden de kosten in mindering gebracht. Als je op dit moment nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Wat vervelend dat ook jouw dit is overkomen. Zoals je op het forum vast al gezien hebt komt het (momenteel) veel voor.

Dit is een bekend spam/phishing nummer. Daar heb je vaak een abonnement op zonder het te weten of bewust te hebben gedaan. Het lijkt er op dat dat al gebeurt als je per ongeluk een advertentie op internet aanklikt. En dat is met die moderne aanraakschermen snel gebeurt.

Je kunt de dienst i.i.g. stopzetten én blokkeren (voor de toekomst) bij http://www.payinfo.nl .

Voor de coulanceregeling zul je even moeten wachten tot KPN Webcare aan dit topic toekomt. Dat gaat op volgorde van binnenkomst.

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Anke, welkom op het forum!

Balen dat jij hier ook de dupe van bent geworden. Heb je je via http://www.payinfo.nl zoals Peter aangaf afgemeld?

Stuur een reactie op m'n privébericht en ik kijk wat ik aan de kosten kan doen!

Reputatie 7
Badge +21
Bedankt voor je privébericht Anke! Op je volgende factuur worden de kosten in mindering gebracht. Als je op dit moment nog vragen hebt hoor ik dat graag!

Reageer