Beantwoord

4G Bellen nog steeds niet actief

• 5 juni 2018
  • 7 reacties
  • 379 keer bekeken

Hallo,
Gisteren heb ik op mijn iPhone X VoLTE ingeschakeld (Gesprekken en data) maar hij schakelt nog steeds naar 3G als ik bel.

Kunnen jullie VoLTE handmatig activeren?

Bedankt
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 juni 2018, 17:48

Beste eliosfederico, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Toen ik je bericht las heb ik meteen jouw gegevens erbij gepakt, wel fijn als het meteen opgepakt kan worden ondanks de drukte. Bellen via 4G (VoLTE) stond bij het nummer dat gekoppeld is aan de KPN ID registratie waar je dit topic mee hebt gestart, uit. Die heb ik nu aangezet, dit zal vanavond denk ik nog wel beschikbaar worden. Wil je me hier morgen een update over geven? 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Beste eliosfederico, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Toen ik je bericht las heb ik meteen jouw gegevens erbij gepakt, wel fijn als het meteen opgepakt kan worden ondanks de drukte. Bellen via 4G (VoLTE) stond bij het nummer dat gekoppeld is aan de KPN ID registratie waar je dit topic mee hebt gestart, uit. Die heb ik nu aangezet, dit zal vanavond denk ik nog wel beschikbaar worden. Wil je me hier morgen een update over geven? 🙂
Hoi @Susan_,
Dat is snel geregeld. Hij doet het nu!

Dank!
Reputatie 7
Badge +20
Top, fijn om te horen! Veel bel-plezier ermee 😉
Hoi @Susan_ ,

Sinds een paar dagen kan ik niet meer bellen over 4G; hij schakelt dus altijd naar 3G. Ik heb 4G bellen uit en weer aangezet maar dat heeft niet geholpen.

Kun je misschien checken of bij jullie dit nog aan staat?

Dank!
Reputatie 7
Badge +20
@eliosfederico, welkom terug! 😉 Er is verder niks gewijzigd.. Ik zal hem ook hier even uitschakelen en weer aanzetten in de hoop dat dit werkt!
Dankje wel, @Susan_ ! Hij doet het weer.

Ik heb WiFi bellen geprobeerd (en weer uitgezet want ik vind het nog niet goed werken) misschien had het daar iets mee te maken.
Reputatie 7
Badge +20
Fijn om te lezen! Hopelijk blijft het nu ook goed werken voor een langere tijd 🙂

Reageer