Beantwoord

4g bellen via Nokia 7.2

  • 10 December 2019
  • 5 reacties
  • 288 keer bekeken

Als ik bellen via “ geoptimaliseerde 4G LTE-modus” aan heb staan dan hoort de geen die mij belt geen bel signaal, waardoor men denkt dat er geen verbinding is, schakel ik 4g bellen uit dan gaat de telefoon aan de andere kant gewoon over, ra, ra ?

Heb een  nieuwe telefoon en ook een nieuwe simkaart gekregen maar dat is niet het probleem !

 

 

icon

Beste antwoord door Jaap54 16 December 2019, 17:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jaap54, welkom op het forum!

Ik zie dat je al een kijkje hebt genomen in dit topic, daar wordt hetzelfde probleem met Sony toestellen besproken. Je geeft daar aan dat je een Nokia 7.2 hebt, had je daarvoor een toestel van een ander merk? Of had je al een Nokia 7.2 en is die omgeruild voor een andere? En speelde het probleem op precies dezelfde wijze op je vorige toestel?

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik kijken of ik vanaf onze kant iets geks kan ontdekken!

Dag Maja, ik had een Nokia 7.2 gekocht, ben met het toestel teruggegaan naar de KPN winkel toen ik ontdekte dat de gene die mij belt geen signaal hoort, bij mij gaat hij gewoon over,  daar hebben ze me een nieuw toestel gegeven, simkaart vernieuwd maar de klacht blijft.

Ik ben opzoek gegaan op internet en idd vond ik de zelfde klacht bij de Sony toestellen, als ik de simkaart in een Samsung toestel (A5) dan gaat het wel goed, ik heb nu bellen via 4G op de Nokia uitgeschakeld en dan hoort de andere kant mij wel !

Klopt natuurlijk niet maar er is mee te leven ;-) !

Groet, Jaap

Correctie op bovenstaand bericht ; ik heb bellen via 4G niet uitgeschakeld maar de “Geoptimaliseerde 4G LTE-modus”, daar zit de storing !

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dus ‘gewoon’ bellen via 4G gaat wel goed qua beltoon, als deze modus uit staat? Top dat je daar achter bent gekomen!:relaxed:

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Jaap54, ik heb niet meer van je vernomen en ga er van uit dat het nu helemaal goed gaat met het bellen!  Mocht je meer vragen hebben, dan weet je ons te vinden!