Beantwoord

4G buitengebied - Geen koppeling met KPN ID mogelijk?

• 22 augustus 2016
  • 9 reacties
  • 322 keer bekeken

Na 3 maanden 4G buitengebied kan ik nog steeds niet mijn product toevoegen aan mijn KPN ID.
Als ik het 4G nummer invoer krijg ik in het rood: 'De door u ingevoerde gegevens zijn niet herkend als mobiel product van KPN voor consumenten'
Telefonisch wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd en tussen afdelingen doorverbonden die het vervolgens niet weten en zeggen dat ik daar een andere afdeling voor moet hebben.... HELP!
icon

Beste antwoord door Henkzelf 9 september 2016, 00:36

Heren, mijn 4G-buitengebied nummer begon ook met 76 en ik heb vanavond succesvol kunnen koppelen met mijn KPN ID :D
Dus deze vraag is beantwoord èn opgelost.

Mvgr, Henk
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Henk, wat vervelend dat dit nog steeds niet lukt. Ook voor 4G buitengebied is het mogelijk een MijnKPN account aan te maken en te koppelen aan KPN ID. Op welke manier heb je het 06-nummer van de simkaart achterhaald? Ik kan niet direct zeggen waar het mis gaat, maar ik zoek dit graag voor je uit. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
Reputatie 7
Badge +28
@Henkzelf: Ik heb nog geen privébericht gezien, laat het weten als ik je verder kan helpen! 🙂
Hoi Joran,

Hier hetzelfde probleem, na meerdere keren gebeld te hebben nog steeds geen oplossing. Wij kunnen ook wel wat hulp gebruiken!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @Tiffs, welkom! Ik zoek graag het één en ander uit. Reageer je op mijn privébericht? Dan zoek ik het uit.
Reputatie 7
Badge +24
Bedankt voor je privébericht Tiffs. Ik heb het uitgezocht. Er zijn nog wat problemen met Buitengebied nummers die beginnen met 06-76******. Daar wordt hard aan gewerkt en de verwachting is dat het nog deze maand gaat werken.
Mijn verzoek is dan ook om dit later deze maand nog eens te proberen. Excuses voor de onduidelijkheid en vertraging.
Bedankt voor je privébericht Tiffs. Ik heb het uitgezocht. Er zijn nog wat problemen met Buitengebied nummers die beginnen met 06-76******. Daar wordt hard aan gewerkt en de verwachting is dat het nog deze maand gaat werken.
Mijn verzoek is dan ook om dit later deze maand nog eens te proberen. Excuses voor de onduidelijkheid en vertraging.

Klinkt als een interessant probleem 😉 Het is dus onmogelijk om onze factuur voor deze maand in te zien? (dit omdat deze een flink stuk hoger uitvalt dan vooraf opgegeven en na hierover gebeld te hebben 'we op dit moment niet in het systeem van de facturen kunnen kijken'.)

Dan een laatste vraag waar dan hopelijk wel antwoord op te geven is, op welke dag wordt de data voor de maand gereset? Is dat op de eerste dag van de maand of op de ingangsdatum van het abonnement?
Reputatie 7
Badge +24
Ja, redelijk irritant als je het aan mij vraagt 😉 Ik zie inderdaad dat je gebeld hebt. Ik kan de factuur ook (nog) niet inzien. Kijk de factuur dan goed na zodra je een account gekoppeld hebt. Als er iets niet klopt op de factuur laat me dat dan weten. Ga ik op onderzoek uit.

Die vraag kan ik wel beantwoorden. De eerste van de maand wordt de nieuwe bundel weer actief. Als je MB's over hebt gaan ze niet mee naar de nieuwe maand.
Heren, mijn 4G-buitengebied nummer begon ook met 76 en ik heb vanavond succesvol kunnen koppelen met mijn KPN ID :D
Dus deze vraag is beantwoord èn opgelost.

Mvgr, Henk
Reputatie 7
Badge +24
Dat is goed nieuws Henk! @Tiffs, wil jij het ook nog eens proberen? Ik ben benieuwd 🙂

Reageer