Beantwoord

4G Buitengebied - hardnekkige merkwaardige internet storing

• 4 augustus 2017
  • 29 reacties
  • 2123 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

@vanwijnen
Met de YARFT richtantenne ziet de SINR er goed uit maar is dat resultaat beduidend minder dan met de andere antennes ?
En hoe stabiel is SINR met YARFT antenne ? Ik heb hier een YARFT omni-antenne en de SINR zwabbert tussen 3 dB en 13 dB: zou dat met de YARFT richtantenne stabieler worden?
@vanwijnen
correctie voor mijn vorige bericht:

"Met de YARFT richtantenne ziet de SINR er goed uit maar is dat resultaat beduidend minder dan met de andere antennes ?"

moet zijn:
Met de YARFT richtantenne ziet de SINR er goed uit maar is dat resultaat beduidend meer of minder dan met de andere antennes ?
@bobbyr
Is lastig te zeggen...
De JARFT heb ik getest op een andere locatie (tuinhuis), dan waar mijn XPOL is bevestigd (op de schoorsteen). Die ga ik niet loshalen om de 2 naast elkaar te vergelijken.

Ook is veel afhankelijk van hoe ver je van de hoofdstraal verwijdert bent qua locatie, zie daar voor video 1 hier: https://forum.kpn.com/mobiel-internet-17/handige-video-s-om-4g-te-optimaliseren-435158

De resultaten met mijn XPOL A002 icm. Tele2:

bron: LTEWatchH

Maarja, ik woon zowat op 1 van de hoofdstralen, bij Tele2:

Ik vermoed dat ik met KPN in de video deze mast aanspreek, logischerwijs minder SINR:

En hoe stabiel is SINR met YARFT antenne ? Ik heb hier een YARFT omni-antenne en de SINR zwabbert tussen 3 dB en 13 dB: zou dat met de YARFT richtantenne stabieler worden?
Zoals je kunt zien in video 4 is de JARFT richt-antenne vrij stabiel;
Geen fluctuaties van 3 tot 13db.
Meer +3 db tot -3db eenmaal stabiel uitgericht.
Reputatie 4
Badge +2
Gisteren laat in de middag vanaf 17:25 uur steeds uitvallend internet, dan weer 15 min en dan weer 5 min niets. Is dat jullie bekend?

Het duurde tot circa 19:30 uur.
iTV via kastje werkte gewoon door, het betrof alleen interactievetv.nl op pc en- of laptop.

Reageer