Beantwoord

4G valt af en toe weg

  • 7 November 2019
  • 9 reacties
  • 148 keer bekeken

Hallo

Sinds 3 weken overgestapt van ( 2 mobiele nr) T-mobile naar KPN mobiel en we merken dat de 4G af en toe weg valt en ook dat het bereik (het aantal strepen op je mobiel) 1 of 2 strepen zijn.

Heb diverse keren contact opgenomen met KPN, er is korting toegezegd,ons gaat het niet om de korting maar dat het bereik goed is zoals beloofd wordt.

horen graag van jullie

Groeten 

Fehmi

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bart_ 19 November 2019, 09:29

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7

Hallo@Fehmi, welkom op het KPN forum. Sorry dat je vraag hier even is blijven liggen, we hebben het momenteel drukker dan verwacht.

Super irritant dat je van tijd tot tijd een slechte 4G-verbinding hebt. Op welke plek ervaren jullie dit ongemak? Is dat bij je thuis? 

Hallo

Zowel thuis als op werk

En al hieraan wat kunnen doen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@Fehmi Ik pak 't even over van Nadia. Uiteraard doen we als KPN doorlopend ons uiterste best om overal een goed bereik te bieden. Dat lukt op verreweg de meeste locaties uitstekend, maar er zullen helaas altijd locaties zijn waar het minder goed is. De kwaliteit van het signaal wordt bepaald door de afstand van jouw telefoon tot aan de zendmast. Belangrijk om te weten is dat alles wat tussen de telefoon en zendmast in afbreuk kan doen aan de kwaliteit van het signaal: denk aan bebouwing, bossen en zelf een hoesje om je telefoon. Het verklaart ook waarom je buiten vaak beter bereikbaar bent dan binnen. 

Het is niet eenvoudig om er even iets aan te doen als het bereik minder is. We hebben weinig tot geen invloed op externe factoren en je zult begrijpen dat we niet overal zendmasten kunnen neerzetten. Nu geef je aan dat je al meerdere malen hebt gesproken met collega's en dat er zelfs een korting is toegezegd. Ik ga er dus vanuit dat er heel gedetailleerd naar jullie situatie is gekeken en dat er wellicht al een uitspraak gedaan is over wat wel en niet mogelijk is. 

Ik wil met alle plezier kijken wat ik terug kan vinden, maar dan heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

hoe kan ik hier naar toe gaan

KPN Forum profiel

Reputatie 7
Badge +20

hoe kan ik hier naar toe gaan

KPN Forum profiel

Hersteld! Nu moet het lukken 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Fehmi Ik zie dat je wel enkele gegevens hebt ingevuld, maar ik zie nog geen adresgegevens, telefoonnummer en klantnummer. Als je wilt dat ik mee kijk zie ik die gegevens ook graag in je profiel! 

Hallo Bart

Ik heb het ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Hallo@Fehmi Ik zie dat je over deze kwestie al uitvoerig contact hebt gehad met onze klachtenafdeling. Daar is ondertussen een oplossing geboden en mocht je nog vragen heb zal ik je toch moeten verwijzen naar de collega met wie je hierover contact hebt gehad. Ik weet niet of jullie ook de mogelijkheid van bellen via wifi hebben besproken? Dat zou mogelijkerwijs een uitkomst voor je zijn.  

Reageer