Beantwoord

5 G Oppo a72

  • 11 January 2021
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement laten verlengen , maar heb nu Oppo A72 met 5G maar kan daar gebruik van maken. Moet er andere simkaart in voor de 5G 

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 18 January 2021, 19:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Welkom @peter alt en hartelijk dank voor je vraag! Begrijp ik goed dat je nu geen gebruik kunt maken van 5G? Dat kan kloppen: op onze 5G-netwerk pagina kun je het volgende lezen: We doen ons best om 5G zo snel mogelijk beschikbaar te maken in heel Nederland. Dit proces is van veel zaken afhankelijk, dus ‘overal’ is altijd een moeilijke belofte. Naar alle verwachting zal meer dan 95% van Nederland 5G kunnen ontvangen voor de veiling van de hoge snelheid frequenties in 2022. #duurtlang :wink:
Je bent er qua abonnement en toestel in ieder geval al klaar voor! Als je meer vragen hebt, dan hoor ik het graag.

Oppo a72 is volgens mij ook niet met 5 g

Reputatie 7
Badge +16

Wij hebben het toestel zelf niet in het assortiment, maar er schijnt wel een 5G variant van dit toestel te bestaan: aldus de vrienden van GSM Arena.