Beantwoord

5G op iPhone 11?

  • 28 July 2020
  • 7 reacties
  • 1238 keer bekeken

Ik heb een I Phone 11, kan ik hiermee 5G ontvangen?

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door RBxx 28 July 2020, 08:42

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Remko1978 

Nee, dat gaat niet. Op dit moment is er nog geen iPhone die 5G ready is.

Mogelijk de iPhone 12, zie dit artikel op iCulture.  

Vind het niet bepaald klantvriendelijk. Ik heb de iPhone11 in december aangeschaft met Kontakt van €56 p/m. 

Reputatie 7
Badge +24

Vind het niet bepaald klantvriendelijk. Ik heb de iPhone11 in december aangeschaft met Kontakt van €56 p/m. 

Wat vindt u niet klantvriendelijk? 

Reputatie 7
Badge +16

Officieel is de 5G die nu gestart is vergelijkbaar met het 4G netwerk. Het echt snelle netwerk op de 3,5ghz band zal pas in 2022 geveild worden en daarna geactiveerd. Denk tegen die tijd dat je wel een nieuwe iPhone hebt. 

Reputatie 6
Badge +6

@Timootje , staat helemaal los van klantvriendelijkheid of het bedrag dat je per maand betaalt.

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb een I Phone 11, kan ik hiermee 5G ontvangen?

Helaas niet dus. 

Maar Apple kennende gaat dat in de toekomst goed komen.  

 

 

Op dit moment zijn dit de geschikte toestellen: 

Klaar voor 5G, met KPN Mobiel

Met KPN Mobiel ben je klaar voor de toekomst. Want nu 5G beschikbaar is in Nederland, zijn onze mobiele abonnementen er ook klaar voor! Om gebruik te kunnen maken van ons 5G-netwerk, heb je wel een toestel nodig dat 5G kan ontvangen. 

Nu alvast een 5G toestel? Ga dan voor de gloednieuwe OPPO Find X2OPPO Find X2 LiteSamsung Galaxy S20/S20+/S20 UltraSony Xperia 1 IILG Velvet of LG V60 ThinQ. Met deze smartphones en een KPN Mobiel abonnement ben jij helemaal klaar voor 5G. Klaar voor de toekomst!

Reputatie 7
Badge +24

Officieel is de 5G die nu gestart is vergelijkbaar met het 4G netwerk. Het echt snelle netwerk op de 3,5ghz band zal pas in 2022 geveild worden en daarna geactiveerd.

Is dat die band waarvoor er elke 250 meter een pizzadoos aan de lantaarnpaal moet komen omdat het bereik niet verder is dan een paar 100 meter? 🤔

Reageer