7,50 beltegoed?

• 11 september 2013
  • 6 reacties
  • 6263 keer bekeken

Hoi. Ik heb mij geregistreerd op MijnKPN om de beloofde 7,50 euro beltegoed te ontvangen en ik heb ook reeds het bevestigingsmailtje gehad en de link hierin aangeklikt 5 september j.l., maar ik heb tot op heden geen sms'je gehad met de melding dat de 7,50 bijgeschreven is. Ook *107# geeft aan dat het extra beltegoed niet overgemaakt is. Graag hoor ik wat ik moet doen om dit toch te mogen ontvangen. Bedankt.

6 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo Jan,

Heb je inmiddels dit extra tegoed ontvangen? Mocht dit niet het geval zijn, dan verzoek ik je in een privébericht mij je gegevens te sturen.

Dag,

Hier is het hetzelfde verhaal. Ik heb me netjes online aangemeld bij KPN, krijg de bevestigingsmail terug dat de aanmelding gelukt is, maar zie niks van de beloofde 7,50 euro beltegoed.
Hoe kan dat, is er iets misgegaan?

gr. Kaaatje

Reputatie 5
Badge +2
Beste Kaaatje,

wil je dit eens controleren door *107# in te typen en vervolgens op de belknop te drukken.

In het beeldscherm komt te staat of je het extra beltegoed hebt ontvangen. Dit beltegoed wordt namelijk niet weergegeven onder je normale beltegoed wat je kunt opvragen via *101#. Het extra beltegoed van €7,50 wordt namelijk in credits bij geschreven.

Ik hoor graag of je het extra beltegoed hebt ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Afra

Dag,
Er staat als ik dat intoets dat ik op dit moment geen 7,50 euro extra beltegoed heb.
Jammer, ik hoopte al dat ik verkeerd had gekeken...
Is er iets misgegaan?
Gr. Kaatje
Beste,

We zijn nu 15 dagen verder maar het extra beltegoed staat er nog steeds niet bij?!

Is er iets misgegaan?

Gr. Kaatje

Reputatie 7
Badge +3
Beste Kaaaatje,

Aangezien je een nieuw topic hebt geopend over dit onderwerp zal je vraag daar beantwoord worden.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer